مربی تیم ملی نونهالان : اولین بار نوراللهی را در فولاد یزد دیدم

مربی تیم ملی نونهالان : اولین بار نوراللهی را در فولاد یزد دیدم

وب سایت رسمی فوتبالی- مسعود مقیم که مدتها بود از او خبری نبود، به تازگی سرمربی مربی تیم ملی نونهالان شده است. این مربی شیرازی که در دوران حضور آیت اللهی همشهری اش در فدراسیون فوتبال به عنوان عضو هیات رئیسه و نایب رئیس اول و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، در تیم های ملی پایه از نوجوانان گرفته تا جوانان و امید کار می کرد، دوباره به عرصه مربیگری در تیم های پایه بازگشته است. مقیم مربی بسیاری از ستاره های فوتبال ایران درتیم های ملی پایه بوده و از مربیان بازیکن ساز از او در فوتبال پایه نام برده می شود.

به گزارش فوتبالی، استعدادیاب و مربی تیم ملی نونهالان ایران درباره شرایط خودش و تیم ملی نونهالان گفت: در تیم ملی نونهالان مشغول به کار هستم من در رده های مختلف تیم ملی کار کردم در حال حاضرم در شهرهای مختلف برای استعدادیابی هستم تا بازیکنان را از این رده پرورش بدهیم پروسه کاری ما بازیکنان با استعداد این رده را تا تیم ملی امید برسانیم.

اولین مربی احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس درباره چگونگی انتخاب این بازیکن گمنام در آن زمان به سایت فوتبالی گفت: احمد در فولاد یزد به من معرفی شد ما در تیم ملی امید در آن زمان بازیکنانی داشتیم که در لیگ برتر بازی می کردند اما استعداد را وجود نوراللهی وجود داشت و او را حفظ کردم تا در کنار دیگر ملی پوشان باشد. وقتی مدیر برنامه اش تماس گرفت و گفت علی دایی برای پرسپولیس به دنبال هافبک دفاعی است او را معرفی کردم و خوشحالم در اولین اردوی پرسپولیس نظر علی دایی را جلب کرد و موفقیت هایش ادامه دارد. 

مقیم در پایان صحبتهایش با فوتبالی درباره دلیل انتخاب نشدن نوراللهی به عنوان هافبک برتر هم گفت: نظر کارشناسان بود که انتخاب نشود اما به نظر خودم در این چند سال احمد همیشه از بهترین های لیگ بوده است.

7655