مسعود مقیم: برگزاری بازی‌ تدارکاتی بین‌المللی برای ما اهمیت دارد

مسعود مقیم: برگزاری بازی‌ تدارکاتی بین‌المللی برای ما اهمیت دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود مقیم درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال زیر 17سال ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مربی تیم ملی فوتبال زیر 17سال ایران گفت: پس از مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 17سال آسیا این دومین اردو است که با حضور تعداد دیگری از بازیکنان استعدادیابی شده در حال برگزاری است. برای این اردو سه بازی تدارکاتی پیش‌بینی کرده بودیم که نخستین بازی مقابل تیم جوانان پیشروی ایرانیان را به نتیجه سه بر صفر بردیم.
وی افزود: دومین بازی با هدف ایجاد فشار کمتر به بازیکنان مقابل تیم رده سنی نوجوانان استقلال روز گذشته برگزار شد که بازی 6 بر یک به سود ما به پایان رسید. در سومین بازی نیز به مصاف تیم لیگ برتری می‌رویم که این بازی فردا صبح (چهارشنبه) مقابل تیم نساجی مازندران خواهد بود.
مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: هدف ما بررسی عملکرد بازیکنان و ظرفیت بازیکنان تازه اضافه شده به اردو است. خوشبختانه شرایط تیمی و اردویی خوبی داریم، اما برای ما برگزاری بازی‌های تدارکاتی بهتر و بین‌المللی بسیار اهمیت دارد. مطمئنا بیشتر شدن بازی‌های بین المللی موجب افزایش هرچه بیشتر سطح کیفی بازیکنان و افزایش توانایی آنها برای بازی‌های مرحله نهایی جام ملت‌های زیر 17سال آسیا می‌شود.

5960