والورده: عملکرد گریزمان عالی بود

والورده: عملکرد گریزمان عالی بود

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از نمایش خوب آنتوان گریزمان در دیدار شب گذشته برابر رئال بتیس تمجید بسیاری کرد. 

به گزارش فوتبالی، گریزمان موفق شد اولین گل های خود با پیراهن بارسلونا را به ثمر برساند تا این تیم در نهایت با نتیجه 5 - 2 از سد رئال بتیس عبور کند. لیونل مسی، لوییس سوارز و عثمان دمبله در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و این مهاجم توانست تیم خود را به اولین پیروزی این فصل رقابت های لالیگا برساند. والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت: " باید تشخیص می دادم که امروز روز مهمی برای اوست چرا که ما مصدومان بسیاری داشتیم. او خیلی خوب واکنش نشان داد. توانست به خط میانی کمک کند و تاثیر بسیاری در جریان بازی داشت. می دانیم که اگر بازیکنان هجومی به خط پشتی کمک کنند شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت. این ضروری است که بازیکنان بیشتری در گلزنی سهیم باشند. این واقعیت که گریزمان گل ابتدایی را به ثمر رساند باعث شد که یک حاشیه امنیت برای او ایجاد شود. "

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره شرایط مصدومیت ستاره آرژانتینی تیم خود نیز گفت: " حس مثبتی به مصدومیت مسی وجود نداشت. او هنوز به صورت کامل از این مصدومیت ریکاوری نشده است. ما پیش از این نیز گفته بودیم که برای هیچ بازیکنی عجله به خرج نمی دهیم. چیزی که ما می خواهیم این است که مصدومیت او بار دیگر تشدید نشود. "

1070