سعید آذری گزینه مدیرعاملی سرخابی‌های پایتخت؟

سعید آذری گزینه مدیرعاملی سرخابی‌های پایتخت؟

وبسایت رسمی فوتبالی- سعید آذری پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن به احتمال زیاد راهی تهران خواهد شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، چهارشنبه هفته گذشته در حوالی نیمه شب بود که با برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، بالاخره سعید آذری مدیر عامل این باشگاه برکنار شد و جواد محمدی جایگزین وی شد.

آذری که از سال 1392 مدیر عامل این باشگاه بود، پیش از این از عضویت هیأت مدیره باشگاه کنار گذاشته شده بود و به همین دلیل اولیـن گمانه‌زنـی‌هـا در خصـوص تغییـر احتمالی او مطـرح شـد.

بعد از این‌که آذری از هیأت مدیره کنار رفت حتی برای مدتی ممنوع‌المصاحبه بود و سپس با ورود اعضای جدید به هیأت مدیره ذوب‌آهن، انتظار می‌رفت خیلی زودتر آذری برکنار شود تا این اتفاق که هفته گذشته رخ داد.

بعد از برکناری آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر حضور وی در پایتخت شنیده شد و خود آذری نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بر این شایعات دامن زد.



این در حالی است که رحیمی مدیرعامل اسبق سپاهان پس از جدایی از این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشگاه پرپسولیس فعالیت کرد و جالب است که علیرضا رحیمی نسبت فامیلی با مدیرعامل سابق ذوب‌آهن دارد و باجناق سعید آذری است.

روزگذشته نیز برخی خبرنگاران اصفهانی از ادامه تماس مدیران پایتخت‌نشین با آذری خبر داده بودند.

با توجه به مشکلات مدیریتی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس و خبر‌های ضد نقیض روز‌های گذشته مبنی بر برکناری و یا استعفای عرب مدیر عامل پرسپولیس، احتمال می‌رود آذری جایگزین وی شد؛ البته برخی معتقد هستند شانس حضور آذری در استقلال بیشتر از پرسپولیس است.


9697