پیش بازی ماشین سازی - استقلال / طلسم‌ها شکسته می‌شوند؟

پیش بازی ماشین سازی - استقلال / طلسم‌ها شکسته می‌شوند؟

وبسایت رسمی فوتبالی – آیا استقلال با سرمربی جدیدش می‌تواند طلسم ناکامی در شروع لیگ را از بین ببرد؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی فردا به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت که آخرین برد آبی‌ها در اولین دیدارشان در لیگ به فصل پانزدهم برمی‌گردد که شاگردان مظلومی موفق شدند 1-2 سیاه جامگان را در مشهد شکست دهند. در سه فصل اخیر، سهم استقلال از اولین بازی لیگ، یک باخت و دو مساوی بوده و این تیم مقابل نفت تهران و پیکان متوقف شده و از صنعت نفت هم شکست خورده است.

رونمایی از استقلال استراماچونی: فردا اولین بازی استقلال با سرمربی جدیدش هم برگزار خواهد شد. سرمربی ایتالیایی سرشناسی که در یک هفته اخیر اخباری درباره احتمال قطع همکاری او با این تیم منتشر شده بود اما استراماچونی نهایتا در استقلال ماندنی شد و حالا امیدوار است با استقلال، فصلی خوب را استارت بزند. او در بازیهای دوستانه و به جز دیدار مقابل پیکان، نتایج بسیار خوبی گرفته و همه منتظرند تا فردا شاهد رونمایی از دستپخت مربی ایتالیایی باشند.

آمار به سود استقلال: استقلال برای سومین بار، لیگ را در تبریز شروع می کند. این تیم در دو بار قبلی، پیروز شده است. ماشین سازی در 4 دیداری که با استقلال در لیگ برتر داشته هرگز پیروز نشده است. رسول خطیبی هم 5 بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار گرفته که 3 مساوی و 2 باخت در کارنامه او ثبت شده است.

غایبان: سیاوش یزدانی که به دلیل محرومیت نمی‌توانست جلوی ماشین سازی به میدان برود اما استراماچونی روی نام میلیچ، میلاد باقری، رضا آذری و سینا خادم‌پور برای سفر به تبریز خط قرمز کشید تا آنها در اولین دیدار تیمشان در فصل جدید غایب باشند. دیاباته هم اگر چه با استقلال به تبریز خواهد رفت اما این احتمال وجود دارد که او به عنوان بازیکن تعویضی، به میدان برود. در ترکیب ماشین سازی هم عزیز معبودی به دلیل محرومیت و مسیح زاهدی به خاطر مصدومیت، غایب بازی فردا خواهند بود.

ماشین‌سازی تبریز-  استقلال تهران – ساعت ۱۸ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: پیام حیدری

1984