کرگر: تنها بازیکنی که می تواند لیورپول را یک سطح بالاتر ببرد...

کرگر: تنها بازیکنی که می تواند لیورپول را یک سطح بالاتر ببرد...

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه لیورپول امسال تابستان آرامی را پشت سرگذاشت. قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا، در بازار نقل و انتقالات تابستانی تنها یک بازیکن به خدمت گرفتن: آدریان سن میگل دروازه بان اسپانیایی که بعد از اتمام قراردادش با وستهم به عنوان بازیکن آزاد به لیورپول پیوست.

به گزارش فوتبالی، حالا جیمی کرگر بازیکن اسطوره ای و سابق لیورپول که در حال حاضر به عنوان کارشناس ورزشی شبکه اسکای سپورتس مشغول به کار است، از یک بازیکن نام برده که از نظر او لیورپولی ها باید در تابستان آینده برای خریدش دست به کار شوند و از دید او، این بازیکن می تواند لیورپول را یک سطح بالاتر ببرد.

کرگر دراین رابطه گفته:« تنها بازیکنی که می تواند لیورپول را به یک سطح بالاتر ببرد، کسی نیست به جز جیمز مدیسون، بازیکن لستر سیتی. او تنها بازیکن شاغل در تیمی به جز 6 تیم برتر لیگ برتر است که لیورپولی هاباید او را زیرنظر داشته باشند.»

او ادامه داد:« خرید مدیسون هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت ولی اگر لیورپولی ها می خواهند یک گام به جلو بروند، باید خرید او را مدنظر داشته باشند.»

مدیسون در اولین فصل حضورش در لستر سیتی مجموعا در 40 بازی در تمامی تورنمنتها برای این تیم به میدان رفت و 7 گل زد و 8 پاس گل داد.

6363