پیش بازی پرسپولیس - پارس جنوبی / رونمایی از تیم کالدرون

پیش بازی پرسپولیس - پارس جنوبی / رونمایی از تیم کالدرون

وبسایت رسمی فوتبالی – تکلیف برگزاری بازی افتتاحیه لیگ بالاخره مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی فردا شب میزبان پارس جنوبی است که تا همین یک ساعت قبل نمی‌شد با قطعیت درباره برگزاری این بازی صحبت کرد و مشکلات مالی پارس جنوبی باعث شده بود تا امکان عدم سفر آنها به تهران و لغو دیدارشان مقابل پرسپولیس، وجود داشته باشد اما نهایتا مشخص شد که این تیم بعد از جلسه‌ی مدیرانش با مسئولان منطقه اقتصادی پارس جنوبی، در دیدار فردا حاضر خواهد شد. 

رونمایی از پرسپولیس کالدون: فردا شب و برای اولین بار در یک بازی رسمی از تیم گابریل کالدرون رونمایی خواهد شد. پرسپولیس بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ با برانکو، حالا با سرمربی جدیدش به دنبال تکرار موفقیتهایش است و مربی پرانرژی آرژانتینی اعلام کرده که تیم او نه تنها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی تیم برانکو است بلکه فوتبال زیبایی هم به نمایش خواهد گذاشت.

حریف خوش یمن: قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته، هفته آخر و در بازی مقابل پارس جنوبی در جم حاصل شد و قرمزها با گل ماریو بودیمیر موفق شد شاگردان تارتار را شکست دهند و قهرمان شوند. حالا کالدرون و شاگردانش امیدوارند فصل جدید را برد مقابل این حریف خوش یمن استارت بزنند.

آمار خوب: قرمزها به جز لیگ چهارم و لیگ ششم، در دیدار افتتاحیه‌شان نباخته‌اند و در 16 دوره دیگر، 12 برد و 4 مساوی بدست آوردند ضمن آنکه آنها در سه فصل گذشته، لیگ را با پیروزی شروع کرده‌اند.

تنها 26 هزار بلیت: با توجه به آنکه هنوز طبقه دوم استادیوم آزادی آماده نشده، برای بازی فردا، فقط طبقه اول استادیوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به همین دلیل تنها 26 هزار قطعه بلیت برای بازی افتتاحیه لیگ فروخته خواهد شد. اتفاقی که قطعا باب میل هواداران پرسپولیس نخواهد بود.

غایبان بزرگ: به جز علیرضا بیرانوند که به دلیل محرومیت انضباطی، دیدار فردا را از دست داده، کمال کامیابی‌نیا هم به خاطر عمل جراحی که روی کتفش انجام داد، چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود. درباره وحید امیری هم این خبر منتشر شده که شاید او به خاطر عدم صدور کارت بازی‌اش، دیدار امشب را از دست بدهد

رونمایی از خرید برزیلی: بالاخره مهاجم جدید قرمزها مشخص شد و جونیور براندائو با آماری نه چندان خوب به پرسپولیس پیوست. او مورد تائید کالدرون قرار گرفته و وعده درخشش به هواداران پرسپولیس داده. حالا باید دید در صورتی که کارت بازی این مهاجم صادر شود، او در دیدار افتتاحیه لیگ به میدان خواهد رفت و چه نمایشی خواهد داشت؟

سید جلال یا کنعانی‌‍زادگان؟ طی یکماه گذشته اخبار متفاوتی درباره خط دفاعی پرسپولیس مطرح شده و با اینکه تا همین یک هفته قبل کفه ترازو به نفع کنعانی‌زادگان سنگینی می‌کرد اما طی روزهای گذشته شایعه شده کالدرون اعتقاد زیادی به مدافع جدیدش ندارد و از سیدجلال در کنار شجاع استفاده خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس البته بی اعتقادی به مدافعانش را تکذیب کرده اما نگفته دو مدافع میانی اصلی یا بهتر بگوییم زوج خلیل‌زاده در خط دفاع کدام بازیکن خواهد بود.

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

پرسپولیس تهران - پارس جنوبی جم – ساعت ۱۹:۱۰ – ورزشگاه آزادی

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی

1984