پیش بازی پرسپولیس - پارس جنوبی / خداحافظی با پنجره بسته!

پیش بازی پرسپولیس - پارس جنوبی / خداحافظی با پنجره بسته!

وبسایت رسمی فوتبالی – پرسپولیس، آخرین شانسش برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل را در بازی امروز مقابل پارس جنوبی امتحان خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس، امروز برای آخرین بار، بازی در دوران محرومیت از نقل و انتقالات را تجربه خواهد کرد. محرومیتی که نتیجه خیریت مشترک مهدی طارمی و مدیران وقت پرسپولیس بود و باعث شد برانکو و تیمش روزهای سختی را پشت سر بگذرانند اما آنها علیرغم تمام این مشکلات نه تنها قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفتند بلکه تا فینال لیگ قهرمانان هم صعود کردند. قرمزها بعد از بازی امروز مقابل پارس جنوبی، با خیال راحت برای نیم فصل دوم آماده خواهند شد چرا که می توانند بدون هیچ مشکلی تیمشان را تقویت کنند.

تلاش برای قهرمانی نیم فصل: با توجه به تساوی استقلال و پدیده در بازی دیروز، حالا پرسپولیس این شانس را دارد که بتواند نیم فصل را با قهرمانی به پایان برساند. تیم برانکو برای رسیدن به این مهم، اول از همه باید پارس جنوبی را با اختلاف 3 گل شکست دهد و بعد از آن امیدوار باشد که سپاهان به استقلال خوزستان ببازد چون اگر سپاهان از استقلال خوزستان یک مساوی هم بگیرد به خاطر تفاضل گل خوبش، تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

وضعیت دو تیم در جدول: پرسپولیس با 28 امتیاز تیم سوم جدول است و پارس 19 امتیازی در رده ششم قرار دارد.

نتیجه قبلی: پرسپولیس در اصفهان در دقایق آخر از شکست به تیم امیر قلعه نویی فرار کرد اما شاگردان تارتار اولین شکست خانگی‎شان را مقابل تراکتورسازی تجربه کردند.

هفته پانزدهم لیگ برتر ایران 

پرسپولیس تهران - پارس جنوبی جم

تهران-ورزشگاه آزادی

جمعه 23 آذر 1395 ساعت 16:15

داوران: رضا کرمانشاهی – سعید قاسمی – فرزاد بهرامی – مهدی مرجانزاده

1984