عنایتی: از استقلال 2 بازیکن جوان گرفتیم/ جای شیراز در لیگ برتر خالی است

عنایتی: از استقلال 2 بازیکن جوان گرفتیم/ جای شیراز در لیگ برتر خالی است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم قشقایی درباره آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه خبر ورزشی، "رضا عنايتی" مهاجم اسبق استقلال در اولين تجربه جدی سرمربيگری اش روی نيمكت "قشقايی شيراز" در ليگ دسته اول نشسته و در نخستين بازی موفق شد تيم مدعی "مس كرمان" را با نتيجه 3 بر يك از پيش رو بردارد. با او درباره اين تجربه صحبت كرديم.

شروع خوبی داشتيد.
بازی با مس برای ما خيلی اهميت داشت، چون هفته اول بود و می خواستيم مسابقات را با برد شروع می كرديم. از صميم قلب ممنونم از بازيكنانم كه اين 3 امتياز را در شيراز نگه داشتند.

يك كام بك شيرين هم داشتيد.
دنبال اين اسامی و اوصاف نيستم. مهم اين است كه بازی را برديم اما خب بايد اعتراف كنم نيمه اول آن طور كه ما دوست داشتيم پيش نرفت اما در نيمه دوم از بازيكنان باتجربه تيمم تشكر می كنم كه شرايط را به نفع تيم ما رقم زدند.

هواداران چقدر در اين برد سهيم بودند؟
قطعاً خيلی، مهره اصلی ما برای موفقيت آنها هستند. فوتبال در شيراز جريان دارد و حق اين استان و مردمش است كه در ليگ برتر نماينده ای داشته باشند.

اگر زود نيست درباره احتمال صعود صحبت كنيد.
(می خندد) قطعاً زود است، ما هنوز اول راه هستيم و خيلی كار داريم. من هيچ قول صعودی ندادم و در كل فكر می كنم هيچ مربی ای چنين كاری را انجام نمی دهد اما اين قول را می دهم كه تا لحظه آخر برای رسيدن به موفقيت تلاش كنيم.

كار در ليگ يك سخت تر است يا ليگ برتر؟
قطعاً كار كردن در ليگ يك سخت تر است. مربيگری در ليگ يك حتی از بازی كردن هم سخت تر است. چون هر 18 تيم ليگ يك شانس صعود دارند و همين دليل بايد از همان ابتدا با تمام توان و تلاش به ميدان برويم.

با اين اوصاف بازيكنانی كه نياز داشتيد را جذب كرديد؟
با توجه به بضاعتی كه داشتيم نسبت به يارگيری اقدام كرديم. بايد بگويم از نقل و انتقالات راضی هستم و احتمالاً با جذب يكی دو بازيكن ديگر پرونده نقل و انتقالاتمان بسته خواهد شد. ما دو بازيكن جوان از استقلال هم جذب كرديم به نام حسين حيدری و سهيل فداكار كه ان شاءا... از آنها استفاده كنيم.

4344

4344