نصیرزاده: شاید زاهدی به بازی اول نرسد/شفیعی فعلا بازیکن ما است ولی هر اتفاقی ممکن است بیفتد

نصیرزاده: شاید زاهدی به بازی اول نرسد/شفیعی فعلا بازیکن ما است ولی هر اتفاقی ممکن است بیفتد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه ماشین سازی گفت: مسیح زاهدی به علت مشکلی که در زانوی راستش دارد، مشغول فیزیوتراپی است و شاید به بازی هفته اول ماشین‌سازی نرسد.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی، در مورد حضور مسیح زاهدی در تیم ماشین‌سازی گفت: زاهدی با تراکتورسازی قراردادی نداشت و در واقع آنجا قراردادش به ثبت نرسیده بود بنابراین به اعتبار قراردادی که با ماشین‌سازی داشت به اینجا برگشت.

وی در مورد اینکه آیا مشکل خاصی بین مسیح زاهدی و سرمربی تراکتور وجود داشته که او به ماشین‌سازی بازگشته، گفت: مشکلی وجود ندارد، به هر حال فوتبال بازی کردن یا بر اساس سلیقه سرمربی است یا علاقه بازیکن، زاهدی علاقه‌مند بود به ماشین سازی برگردد و اینجا بازی کند. یکی از منضبط‌ترین بازیکنان ما مسیح زاهدی است. او به علت مشکلی که در زانوی راستش دارد، الان مشغول فیزیوتراپی است و شاید به بازی هفته اول ماشین‌سازی نرسد با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

مدیرعامل ماشین‌سازی در مورد بازگشت مسلمی‌پور و اینکه این بازیکن در انتقال به تراکتورسازی هم مورد اعتراض باشگاه سپاهان بود، گفت: مسلمی‌پور کنار ما و مشغول تمرین است و هیچ مشکلی هم ندارد. بر اساس قوانین وقتی یک بازیکن قرارداد می‌بندد و در پایان فصل ثابت می‌شود او در کمتر از 10 درصد بازی‌های تیمش حضور داشته می‌تواند قراردادش را فسخ کند که مسلمی‌پور هم همین کار را انجام داد و راهی تراکتورسازی شد و در حال حاضر هم در ماشین سازی است.

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا پولی به بازیکنان ماشین‌سازی پرداخت شده،‌گفت: ما دقیقا تا پیش از شروع مسابقات به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت و زمانی که وارد زمین می‌شوند پولشان در جیبشان خواهد بود! درصد این پرداختی بر اساس اصول قرارداد هر بازیکن است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود خالد شفیعی قرار است راهی تراکتورسازی شود و به نظر می‌رسد انتقال مسیح زاهدی به جمع ماشین‌سازان به همین خاطر صورت گرفته، گفت:  چنین چیزی نیست و اصلاً‌ چنین صحبتی نشده، خالد شفیعی تمرین می‌کند و فعلا بازیکن ماشین سازی است اما تا روزی که پنجره تابستانی نقل و انتقالات باز است هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

وی در خصوص نصب گیت‌های ورزشگاه بنیان‌دیزل اظهار داشت:گیت‌ها آماده هستند و همین امروز که به بازدید رفتیم، مشغول انجام دادن کارهای آن بودند و ظرف روزهای آینده نصب خواهند شد. تا روز 5شنبه و به طور قطع، تمام موارد انجام می‌شوند. در حال حاضر چند تیم فنی در ورزشگاه بنیان‌ دیزل مشغول کار هستند و تا روز بازی با استقلال ورزشگاه بنیان‌دیزل آماده میزبانی می‌شود و هیچ مشکلی نخواهد داشت.

7655