دومین سرمربی ولزی در راه هدایت تراکتور؟

دومین سرمربی ولزی در راه هدایت تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر کلمن جدیدترین نامی است که پیرامون هدایت تراکتور شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز، طبق اعلام مالک تراکتور، این تیم به دنبال استخدام یک سرمربی خارجی دیگر است تا پنجمین سرمربی پیاپی غیرایرانی هدایت تی‌تی‌ها را بر عهده بگیرد.

پیش از این نام‌هایی نظیر قربان بردیف، آندره‌آ استراماچونی و دراگان اسکوچیچ برای هدایت تراکتور شنیده می‌شد که هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی خود این اسامی را به نوعی تایید کرد و درباره دلایل منتفی شدن حضور این نفرات در تراکتور توضیح داد.

نصیرزاده همچنین مدعی شد که یک سرمربی خارجی که سابقه هدایت یک تیم ملی اروپایی را هم دارد، مد نظر این باشگاه قرار دارد که پس از این صحبت‌ها گمانه‌زنی‌ها روی نامی رفته که در صورت تحقق برای اولین بار حضور در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد و به نظر تراکتوری‌ها می‌خواهند وی در هفته‌های پایانی فصل جاری با فوتبال ایران مطابقت پیدا کند و فصل بعد هم هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

کریستوفر کلمن ۵۳ ساله و ولزی نامی است که بسیار مطرح می‌شود و حتی برخی خبرگزاری‌ها خبر از توافق نهایی با این سرمربی داده‌اند. مردی که در صورت حضور در تبریز تبدیل به دومین سرمربی ولزی تی‌تی‌ها پس از جان توشاک مشهور خواهد شد.

کلمن سابقه هدایت تیم ملی ولز و ساندرلند انگلیس را در کارنامه خود دارد و در سال‌های دورتر هم هدایت رئال سوسیه‌داد و فولام را بر عهده داشته و در فوتبال آسیا فقط در لیگ چین شاغل بوده و باید دید در پایان جلسه فوق‌العاده امروز هیات مدیره تراکتور، به عنوان جدیدترین سرمربی پرشورها معرفی خواهد شد یا نه.

1997