قطعا پارس جنوبی در «جم» میزبان تیم‌های لیگ برتری خواهد بود

قطعا پارس جنوبی در «جم» میزبان تیم‌های لیگ برتری خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: نواقصات ورزشگاه تختی جم در حال رفع شدن است و چمن این ورزشگاه نیز ترمیم شده و پارس جنوبی در جم میزبان تیم‌های لیگ برتری خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، عباس دراهکی در شهرستان جم، با بیان اینکه جم بیش از 14 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، اظهار داشت: شهرستان جم از جمله شهرستان‌هایی است که در همه رشته‌های ورزشی در حوزه آقایان و بانوان ورزشکار دارد و جم یکی از شهرهایی است که بیشترین ورزشکار سازمان یافته کشور را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: ورزشکاران جمی در رشته‌های مختلف ورزشی همیشه جز بهترین‌ها بوده‌اند و خوشحالیم که در کنار تیم فوتبال پارس جنوبی دیگر ورزشکاران جمی نیز قهرمانی و افتخارآفرینی‌های فراوانی در سطح کشوری و آسیایی دارند.

وی با اشاره به برگزاری لیگ فوتبال شهرستان جم، خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از سایت‌های محلی اعلام کرده بود که به دلیل نبودن زمین مسابقه، رقابت‌های لیگ شهرستان جم به شهرستان‌های همجوار منتقل می‌شود که این موضوع صحت ندارد. چمن ورزشگاه شهدای جم در حال ترمیم است و به زودی شرایط برگزاری مسابقات در این استادیوم فراهم می‌شود.

دراهکی ابراز کرد: چمن ورزشگاه تختی که میزبان رقابت‌های تیم فوتبال پارس جنوبی است ترمیم شده و مشکلات ورزشگاه نیز در حال رفع شدن است و تیم امیدهای پارس جنوبی نیز در زمین دو به رقابت با حریفان می‌پردازد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و قطعا دیدارهای پارس جنوبی در جم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح یک چمن مصنوعی بزرگ در شهرستان جم افزود: پروژه احداث چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان با پیشرفت فیزیکی مطلوبی همراه است و به زودی چمن مصنوعی آن نصب خواهد شد و این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم درباره شرایط میزبانی چمن بهارستان تصریح کرد: سالن ورزشی بهارستان چسبیده به چمن است که دارای رختکن، آب‌خوری، سرویس بهداشتی و سایر امکانات میزبانی است و مانعی برای برگزاری مسابقات ندارد و می‌تواند میزبان تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی نیز باشد.


9697