ذوب آهن صفر - پارس جنوبی جم 3 / پارس جنوبی جم از سد آهنی هم عبور کرد

ذوب آهن صفر - پارس جنوبی جم 3 / پارس جنوبی جم از سد آهنی هم عبور کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در سومین روز از هفته دهم رقابت های لیگ برتر ایران تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم باز هم فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در ورزشگاه نقش جهان ذوب آهن را با شکستی سنگین از پیش رو برداشت. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که با حملات ذوب آهن آغاز شد، پارس جنوبی به خوبی بازی را اداره کرد و در ادامه بازی، به ویژه نیمه دوم، که بازیکنان ذوب آهن برای جبران گل خورده در حملات شرکت می کردند، از فرصت های ضدحمله به خوبی استفاده کرد و در پایان با نتیجه دور از انتظار 3 بر صفر به برتری دست یافت و صدر جدول را از پیکان پس گرفت. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید. 

ذوب آهن اصفهان

رشید مظاهری، وحید محمدزاده،محمد نژادمهدی دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و کیروش استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

پارس جنوبی جم

محسن فروزان، مایکل اومانا ، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پور امینی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند ، مجید علیاری، فرشاد محمدی مهر و آلویس نانگ

سرمربی: مهدی تارتار

شرح بازی

دقیقه 4: مهدی پور ضربه کاشته را به صورت پاس روی دروازه حریف ارسال کرد؛ بازیکنان پارس جنوبی جم با اشتباه در آفسایدگیری به سمت میانه زمین حرکت کردند که در این لحظه نژادمهدی قصد ارسال پاس با ضربه سر داشت که این موقعیت هدر رفت.

دقیقه 6: نفوذ بازیکنان پارس جنوبی از سمت چپ و ارسال توپ به نزدیکی دروازه ذوب آهن، فرصت خوبی را در اختیار این تیم قرار داد که زبیدی توپ را با سر به صالحی سپرد اما ضربه آرام این بازیکن را مظاهری در اختیار گرفت. 

دقیقه 8: پس از چند بار رفت و برگشت، توپ روی خط محوطه جریمه پارس به استنلی کیروش رسید که شوت سرضرب و محکم این بازیکن را محسن فروزان با یک واکنش بسیار عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 12: سیدمحمد حسینی از فاصله حدود 25 متری اقدام به شوتزنی به سمت دروازه پارس کرد که ضربه او با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

دقیقه 25: زبیدی پس از نفوذ و پیشروی از جناح راست، در ادامه یک پاس عرضی را ارسال کرد که نانگ و صالحی هیچ یک نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. 

دقیقه 33: روی یک ارسال بلند برای استنلی کیروش، محسن فروزان با خروج از دروازه توپ را مشت کرد و به کرنر فرستاد. در ادامه این صحنه، دست فروزان به صورت مجتبی لطفی مدافع پارس برخورد کرد که باعث مصدومیت این بازیکن و توقف چند دقیقه ای بازی شد.

 گل اول پارس جنوبی جم توسط مهدی زبیدی

دقیقه 41: پارس صاحب یک ضربه کاشته شد که زبیدی این ضربه را کوتاه پاس داد و پس از دریافت مجدد توپ از فاصله حدود سی متری ضربه بسیار محکم و زیبایی با پای چپ به سمت دروازه ذوب آهن زد تا توپ دور از دستان مظاهری در گوشه دروازه میزبان قرار گیرد. 

دقیقه 49: ذوب آهن در سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد که مهدی پور توپ را به خوبی به درون محوطه جریمه پارس ارسال کرد و این توپ با ضربه سر سیدمحمد حسینی همراه شد که این توپ خطرناک را محسن فروزان به خوبی از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 57: سیدمحمد حسینی در پشت محوطه جریمه پارس صاحب توپ شد و بلافاصله با یک چرخش، به سمت دروازه فروزان شوت زد که این ضربه با اختلاف زیادی به بیرون رفت. 

دقیقه 69: مهدی پور در گوشه محوطه جریمه پارس صاحب توپ شد و بلافاصله توپ را به درون محوطه شش قدم حریف ارسال کرد اما استنلی کیروش نتوانست ضربه خوبی به این توپ بزند و توپ از کنار سر او به بیرون رفت.

 گل دوم پارس جنوبی جم توسط امید سینک

دقیقه 83: ربیع عطایا در پشت محوطه جریمه پارس توپ را از دست داد که این توپ به امید سینک رسید و حرکت تند و تیزی را به سمت دروازه میزبان آغاز کرد. سینک پس از ورود به محوطه جریمه ذوب آهن، نژادمهدی مدافع ذوب آهن را هم از پیش رو برداشت و با یک ضربه دقیق و زمینی توپ را به دور از دستان مظاهری به گل دوم پارس جنوبی جم تبدیل کرد.

دقیقه 89: ابراهیم صالحی در سمت راست زمین صاحب توپ شد و بلافاصله با سرعتی بالا به سمت دروازه ذوب آهن حرکت کرد و در حالیکه قصد عبور از مدافع مستقیم خود را داشت، در درون محوطه جریمه با تکل مهران درخشانمهر سرنگون شد تا داور بازی ضربه پنالتی به سود پارس اعلام کند. 

 دقیقه 90: امید سینک پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را مظاهری دفع کرد اما توپ برگشتی را حسین پورامینی به گوشه بالای دروازه مظاهری زد تا گل سوم پارس جنوبی شکل بگیرد. 

پایان بازی

ذوب آهن صفر - پارس جنوبی جم 3

 2081