استقبال لواندوفسکی از کوتینیو: او مشکلی در بایرن نخواهد داشت

استقبال لواندوفسکی از کوتینیو: او مشکلی در بایرن نخواهد داشت

سایت رسمی فوتبالی - رابرت لواندوفسکی باور دارد که فیلیپه کوتینیو پس از جدایی از بارسلونا خیلی زود با شرایط بایرن مونیخ تطبیق پیدا کرده و مشکلی برای بازی در این تیم نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو آماده است تا برای فصل 20 - 2019 به بایرن بپیوندد و به صورت قرضی برای این تیم به میدان برود. این در حالی است که قرارداد این بازیکن بند خرید نیز دارد. بایرن نتوانست پس از جدایی فرانک ریبری و آرین روبن و همچنین به پایان رسیدن قرارداد قرضی خامس رودریگز، به خوبی جای خالی این بازیکنان را با خریدهای خود پر کند. آنها تلاش زیادی برای خرید لروی سانه از منچسترسیتی انجام دادند اما در نهایت این بازیکن دچار مصدومیت شده و ایوان پریشیچ از اینتر جانشین او در این تیم شد. لوناندوفسکی پس از تساوی 2 - 2 برابر هرتابرلین در هفته اول رقابت های بوندس لیگا درباره شرایط کوتینیو به خبرنگاران گفت: " فکر نمی کنم او زمان زیادی برای تطبیق پیدا کردن با سیستم و ایده های ما نیاز داشته باشد. فکر می کنم او از آن دست بازیکنانی است که می تواند خیلی زود بدون مشکل خود را در ترکیب تیم جای دهد. "

کوتینیو در 1.5 سال گذشته و پس از پیوستن به بارسلونا از لیورپول با قراردادی به ارزش 160 میلیون یورو نمایش درخشانی در نیوکمپ نداشت و با اعتراضات بسیاری از سوی هواداران نیز روبرو شد. این بازیکن 27 ساله 5 گل در لالیگا برای بارسا به ثمر رساند و در مجموع رقابت ها نیز موفق شد 11 بار دروازه حریفان را باز کند. 

1070