تمجید لواندوفسکی از کوتینیو: ضربات آخر او دیوانه کننده است

تمجید لواندوفسکی از کوتینیو: ضربات آخر او دیوانه کننده است

سایت رسمی فوتبالی - رابرت لواندوفسکی باور دارد که خرید فیلیپه کوتینیو باعث شده که بایرن مونیخ شانس بیشتری در کورس قهرمانی نسبت به بورسیا دورتموند داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 31 ساله پیش از این از عدم موفقیت بایرن مونیخ در خرید بازیکنان بزرگ و پر کردن جای خالی آرین روبن، فرانک ریبری و خامس رودریگز گلایه کرده بود اما به نظر می رسد که حضور کوتینیو شرایط را بهتر کرده است. در عین دورتموند نیز با خرید تورگان هازارد، جولیان برنت و نیکو شولز و همچنین بازگرداندن متس هوملز به تیم خود تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. لواندوفسکی در گفتگو با اسپرت بیلد اظهار داشت: " دورتموند در پنجره تابستانی خرید بسیاری کرد. آنها تیم بزرگی دارند. اما در آخر همه چیز به کمیت بستگی ندارد بلکه به کیفیت بستگی دارد. از این نظر برای من واضح است که ما بازیکنان با کیفیت بالاتری داریم. "

بازیکن تیم ملی لهستان از آنچه تا به حال از فیلیپه کوتینیو دیده شگفت زده شده و باور دارد که حضور این بازیکن می تواند بایرن را به تیمی غیر قابل پیش بینی تبدیل کند. او در ادامه اضافه کرد: " ضربات آخر کوتینیو دیوانه کننده است. او می تواند در بازی های مهم خصوصا در لیگ قهرمانان بازیکنی کلیدی باشد. او می تواند لحظات خاصی را به ما هدیه کند. با حضور کوتینیو در این تیم ما غیر قابل پیش بینی تر خواهیم شد که باعث می شود خطرناک تر از گذشته باشیم. "

1070