توصیه برباتوف: حتی در ازای 200 میلیون پوند هم پوگبا را نفروشید

توصیه برباتوف: حتی در ازای 200 میلیون پوند هم پوگبا را نفروشید

سایت رسمی فوتبالی- دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد براین باور است که سران باشگاه یونایتد باید به هر قیمتی که شده، پل پوگبا را در رختکنشان حفظ کنند و مانع از انتقال او به رئال مادرید و یا هر تیم دیگری شوند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که خرید پوگبا اولویت اصلی زین الدین زیدان در پروژه جدیدش در تیم مادریدی است و شنیده می شود که ناکامی رئال در خرید این ستاره فرانسوی، باعث ناراحتی این سرمربی جوان شده است. از همین رو مدیران رئال به شدت در تلاش هستند تا به هر ترتیبی که شده پوگبا را به سانتیاگو برنابئو ببرند؛ اما برباتوف معتقد است که یونایتدی ها نباید به هیچ قیمتی این بازیکن موفق رااز دست بدهند.

برباتوف، در این رابطه گفته:« زیدان خیلی دوست دارد پوگبا را در تیمش ببیند. ولی در بازی یکشنبه شب یونایتد مقابل چلسی همه ما کاملا دریافتیم که چرا اوله گنار سولسشر مصمم است تا پوگبا را در تیمش حفظ کند. او بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت؛  پاس بی‌نظیر پوگبا برای مارکوس راشفورد که گل سوم یونایتد را به همراه داشت، بی نظیر بود. این فوتبال، یک فوتبال ناب است. به نظر من حتی اگر رئالی ها پیشنهادی 200 میلیون پوندی هم برای خرید پوگبا ارائه کنند، یونایتد نباید او را بفروشد. ولی به نظرم درصورت دریافت چنین پیشنهادی، آنها پوگبا را خواهند فروخت.»

برباتوف ادامه داد:«  امیدوارم پوگبا در یونایتد بماند و بعید می دانم که در صورت ناکامی رئال در خرید پوگبا، زیدان به این خاطر از پستش استعفا بدهد.»

6363