دانیلو: به کریس گفتم پیراهن شماره 7 یووه را به من بدهد

دانیلو: به کریس گفتم پیراهن شماره 7 یووه را به من بدهد

سایت رسمی فوتبالی- دانیلو لوئیز داسیلوا، ستاره باتجربه برزیلی رسما از منچسترسیتی به یوونتوس منتقل شد. او روز سه شنبه در صحبتهایی اعلام کرد که کریس رونالدو، هم تیمی سابقش در رئال مادرید برای او کلی از تیم تورینی تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، دانیلو در کنفرانسی خبری درمراسم معارفه اش در آلیانس استادیوم تورین گفت:« من قبل از انتقال به یوونتوس با کریس رونالدو صحبت کردم. ما کلی با هم شوخی کردیم؛ به کریس گفتم که پیراهن شماره 7 یووه را می خواهم ولی نمی توانم این پیراهن را داشته باشم؛ چون بر تن بازیکن دیگری است. کریس نقش پررنگی در تصمیم گیری ام داشت. او به من گفت که یووه باشگاه فوق الععاده ای است و به من خوشامد گفت.»

سران دو باشگاه سیتی و یوونتوس، در انتقالی دو طرفه، ژائو کانسلو را با دانیلو معاوضه کردند و البته منچسترسیتی مبلغ 30 میلیون یوروی دیگر هم به یوونتوس پرداخت. پیش از این، دانیلو در رختکن رئال مادرید با کریس رونالدو هم تیمی بود و با این تیم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود. او ادامه داد:« کریس به نظرم مملو از انگیزه و بسیار راضی و خوشحال است. این گام اول برای موفقیتهای بزرگ است و برایم خیلی خوب بود که با او صحبت کردم. کریس به من گفت که یوونتوس مثل یک خانواده بزرگ است و اعضای باشگاه و بازیکنان دقیقا مثل اعضای یک خانواده هستند.»

این بازیکن برزیلی در سن 28 سالگی به تیم تورین منتقل شده و در این رابطه ادامه داد:« به نظرم در زمان ایده آلی به یوونتوس آمدم. حضور در رئال مادرید و سیتی (و کسب دو قهرمانی  درلیگ برتر )، به من کمک زیادی کرد تا ذهنیتی برنده داشته باشم. هر لحظه برای رشد و پرورش یک ورزشکار و یک انسان مهم است. درپورتو، لحظاتی جادویی را سپری کردم ولی فکر می کنم که در زمان ایده آلی به یوونتوس آمده ام. چهارسال اخیر در موفقیت من نقش پررنگی داشت.»

دانیلو در سیتی زیر نظر گواردیولا کار می کرد و در یوونتوس شاگرد مائوریتسیو ساری خواهد بود. دو سرمربی با فلسفه های فوتبالی مشابه. دانیلو دراین رابطه گفت:« نمی خواهم مقایسه کنم؛ هر سرمربی ای ویژگیهای خودش را دارد. البته ایده های این دو از نظر سبک بازی کردن و خواسته هایشان از بازیکنان شبیه به هم است. این نکته خیلی مثبتی است.»

او در مورد رویایش برای قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« من دو بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و می دانم که قهرمانی در اروپا چه لذتی برای یک فوتبالیست دارد. باید بازی به بازی و تورنمنت به تورنمنت پیش رفت و با جدیت کار را دنبال کرد. یک تیم برنده، اینگونه رفتار می کند و فقط اینگونه می توان به مراحل نهایی رسید.»

دانیلو پیراهن شماره 13 یوونتوس را انتخاب کرده و در فصل پیش رو او را با این پیراهن خواهیم دید.

6363