فدایی: روابط عمومی باشگاه استقلال، زرینچه و نماینده باشگاه مقصران اتفاق دیروز هستند

فدایی: روابط عمومی باشگاه استقلال، زرینچه و نماینده باشگاه مقصران اتفاق دیروز هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- دبیر کمیته روابط عمومی و مسئول بخش نقل و انتقالات هیات فوتبال استان تهران در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد ما تذکرات لازم را قبل از ثبت قراردادها به باشگاه استقلال اعلام کرده بودیم و از آنها پرسیده بودیم که ورود خبرنگاران را آزاد کنیم یا نه.

به گزارش فوتبالی، دانیال فدایی درباره ماجرای لو رفتن ارقام قراردادهای بازیکنان استقلال در هیات فوتبال استان تهران و انتشار آن در روزنامه ها و سایتها به فوتبالی گفت:« هیات فوتبال قبل از ثبت قرارداد بازیکنان استقلال با باشگاه استقلال مکاتبات و هماهنگی لازم را برای ورود خبرنگاران انجام داد و این باشگاه موافقت خود را با حضور خبرنگاران اعلام کرده بود. اما در کمال تعجب روابط عمومی و مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در هیات فوتبال حضور پیدا نکرده و این عدم حضور باعث به وجود آمدن بی نظمی شد. ما خودمان هم تعجب کردیم که چرا از روابط عمومی و بخش رسانه ای باشگاه هیچ کس به هیات فوتبال نیامده است.»

فدایی ادامه داد: «دیروز از طرف باشگاه استقلال جواد زرینچه مدیر تیم و رضا قاسمی یکی از کارمندان باشگاه استقلال در هیات فوتبال حضور داشتند که بنده حدس میزنم خبرنگاری که کنار جواد زرینچه و رضا قاسمی نشسته بود ارقام و اعداد قرارداد بازیکنان استقلال را دیده باشد و اقدام به انتشار آن کرده باشد. باز هم تاکید می کنم که جواد زرینچه مدیر تیم و رضا قاسمی به واسطه آشنایی که با آن خبرنگار داشتند به حضور آن خبرنگار اعتراضی نکردند و خیلی عجیب بود که اجازه دادند خبرنگاری که کنار ایشان بود ارقام قراردادها را ببیند. حتی غیر از اینکه ما خودمان رقم ها را در دفتر بزرگ هیات فوتبال نوشته باشیم، رقم ها در کاغذهایی در دستان زرینچه و قاسمی بود و خود ما فکر می کردیم آن خبرنگار عضو کمیته روابط عمومی باشگاه استقلال است که راحت دارد همه اسناد و مدارک و عددها را دید می زند.» 

دبیر کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران در ادامه گفت:« تعجب می کنم که باشگاه استقلال توپ را به زمین ما می اندازد. اگر مدیرروابط عمومی و مدیر رسانه ای با مدیران ارشد باشگاه استقلال هماهنگ نیستند هیات فوتبال باید در نقش روابط عمومی باشگاه استقلال ظاهر شود؟ هیات فوتبال مانند سالهای گذشته رقم قرارداد بازیکن را در دفتر بزرگی که مربوط به  نقل و انتقالات و همچنین رقم قرارداد بازیکنان است ثبت می کند اما در این 12 سالی که بنده اینجا مسئولیت داشتم هیچ وقت سابقه نداشته رقم قرارداد بازیکنان فاش شده باشد. اما همانطور که گفتم روز گذشته قبل از امضا دفتر ثبت قرارداد توسط بازیکنان استقلال یکی از خبرنگارانی که آنجا بود اسناد را از روی دست جواد زرینچه و رضا قاسمی خواند. جالب اینجاست که من دیروز همانجا هم تذکرات لازم را به مسئولین باشگاه استقلال و جواد زرینچه و آقای قاسمی دادم که حواسشان به اعداد و انتشار آنها باشد اما عین خیالشان نبود. با توجه به اینکه اعداد و ارقام قرارداد بازیکنان در دفتر ثبت قرارداد نزدیک به هم است و به صورت چشمی قابل استخراج نیست و همین موضوع باعث اشتباه در جابجایی رقم قرارداد عارف غلامی و بلبلی شده بود و با همان اشتباه هم در روزنامه منتشر شد. این دیگر سهل انگاری روابط عمومی و بخش رسانه ای و مدیر تیم و نماینده تیم بود و ربطی به هیات فوتبال نداشت. ما در بیانیه هم نوشتیم که نماینده باشگاه استقلال، بی انضباطی کرده است.»

فدایی در پایان گفت:« بعد از مسائل و مشکلاتی که پیش آمد امروز حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به همراه سرمربی، اعضای کادر فنی و دیاباته در محل هیات فوتبال حضور پیدا کرد و تازه امروز هم اگر ما نبودیم، ممکن است ارقام دیگری فاش شود. حتی سرمربی استقلال بعد از امضای قرارداد سریع محل هیات فوتبال را ترک و با خبرنگاران گفتگو نکرد و مثل اینکه مدیرروابط عمومی باشگاه به استراماچونی هم نگفته بود ممکن است خبرنگاران در محل هیات فوتبال باشند، چون استراماچونی با دیدن خبرنگاران تعجب کرد و حتی انگشتش را به نشانه امضا و انگشت زدن به خبرنگاران نشان نداد. این در حالی بود که ما به باشگاه گفته بودیم خبرنگاران و عکاسان به محل هیات فوتبال می آیند. بهتر است روابط عمومی باشگاه استقلال به جای اینکه توپ را در زمین هیات فوتبال بیندازد توصیه های هیات فوتبال استان تهران را جدی بگیرد و یک نفر از روابط عمومی، حالا خود مدیر، مدیر رسانه ای یا عضو کمیته روابط عمومی را برای هماهنگی های لازم و جلوگیری از بی نظمی به محل هیات فوتبال بفرستد.»

گفتگو: چیا فوادی/ وب سایت فوتبالی نیوز