سوژه روز: میلیچ و کلی آشنا در فوتبال ایران

سوژه روز: میلیچ و کلی آشنا در فوتبال ایران

وبسایت رسمی فوتبالی – مدافع کروات مد نظر استقلال، برای حضور در فوتبال ایران، می‌تواند با افراد زیادی مشورت کند.

به گزارش فوتبالی،  هرویه میلیچ مدافعی است که مورد نظر استراماچونی قرار دارد و در صورت قبولی در تست پزشکی استقلال، با این تیم قرارداد خواهد بست.

خبر ورزشی در شماره امروز خود اعلام کرده میلیچ برای حضور در استقلال با برانکو مشورت کرده است. سرمربی سابق پرسپولیس، البته تنها کسی نیست که میلیچ میتواند با او مشورت کند.

روزنامه ایران ورزشی با اشاره به این موضوع نوشته: هرویه میلیچ رابطه نزدیکی با بوژیدار رادوشویچ دارد. دروازه‌بان پرسپولیس که در دو تیم باشگاهی کنار میلیچ بازی کرده و به همین دلیل قادر است مشاور خوبی برای دفاع چپ احتمالاً جدید استقلال باشد. میلیچ فصل 2009-2008 عضو تیم اصلی هایدوک‌اسپیلت بود و رادوشویچ هم از سال 2007 تا 2011 در ترکیب این تیم حضور داشت. این دو فصل 2013-2012 را نیز کنار هم و در باشگاه ایسترا 1961 بازی کرده و آشنایی کاملی نسبت به یکدیگر دارند.

هرویه میلیچ سابقه بازی کنار دو ستاره تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد. او فصل 2015-2014 را در روستوف گذراند و سردار آزمون نیز از اواسط همین فصل به این تیم رفت تا شاگرد قربان بردی‌اف شود. همچنین میلیچ از ابتدای فصل 2018-2017 در المپیاکوس بود و بازی کنار کریم انصاری‌فرد را در این تیم تجربه کرد. نکته جالب اینکه بعد از انجام دو بازی برای المپیاکوس، مدیران این باشگاه عذر میلیچ را خواستند و برای پست دفاع چپ احسان حاجی‌صفی را با قراردادی به ارزش 500 هزار یورو از پانیونیوس خریدند.

میلیچ برای حضور در ایران حتی می‌تواند از یک مربی کروات مشورت بگیرد؛ ایگور استیماچ، سرمربی سابق سپاهان که میلیچ در تیم ملی کرواسی زیر نظر او بازی کرده است.

1984