فرناندو تورس: امسال جام قهرمانی لیگ برتر برای لیورپول است

فرناندو تورس: امسال جام قهرمانی لیگ برتر برای لیورپول است

سایت رسمی فوتبالی- فرناندو تورس ستاره سابق و اسپانیایی باشگاه های چلسی و لیورپول که در حال حاضر پیراهن تیم ساگان توسوی ژاپن را به تن می کند، در صحبت هایی به تمجید از لیورپول پرداخته و اعلام کرد که از همین حالا لیورپول را قهرمان آتی لیگ برتر انگلیس می داند. او در عین حال به ارزیابی حضور فرانک لمپارد روی نیمکت مربیگری چلسی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، تورس که بین سالهای 2007 تا 2010 بازیکن لیورپول بود، درگفتگو با DAZN گفته:« حس می کنم که لیورپول واقعا می خواهد که قهرمان لیگ برتر شود؛ آنها به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حسابی خوشحال و راضی هستند ولی همچنان خواهان قهرمانی در لیگ برتر هستند و به این فکر می کنند که گام بعدی را هم بردارند.»

تورس با آنالیز شرایط فعلی چلسی گفت:« وقتی لمپارد را از نزدیک بشناسی، متوجه می شوی که او خیلی باهوش است و همیشه درحال آنالیز کردن همه چیز است. حتی زمانی که فوتبال بازی می کرد هم همینطور بود. با دیدن لمپارد به خودم می گفتم: او در آینده سرمربی خواهد شد. لمپارد عشق زیادی به چلسی دارد و مطمئنم که در پست سرمربیگری عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت.»

او ادامه داد:« به رغم جدایی هازارد و محرومیت چلسی از خرید بازیکن در بازار تابستانی، چلسی همچنان درسطح بالایی حضور خواهد داشت و توقعات از این تیم بالاست.» او همچنین به تمجید از تصمیم مدیران چلسی برای انتصاب لمپارد به عنوان سرمربی تیم پرداخت و گفت:« سران چلسی سرمربی ای را برگزیدند که تجربه بالایی ندارد ولی گاهی وقتها برای انجام برخی کارها، فقط به انگیزه و هیجان نیاز داری و لمپارد عشق فراوانی به چلسی دارد.»

تورس در بخش دیگری از صحبتهایش از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی تمجید کرد و گفت:« من هوادار دو آتشه پپ گواردیولا هستم. او قبل از آنکه حریفان بفهمند که درمصاف با تیمهای پپ چه باید بکنند، تیمش را بهبود می بخشد. همین ویژگی هاست که پپ گواردیولا را تبدیل به سرمربی خاص و ویژه ای کرده است. پارسال همه تیمها خودشان را برای مصاف با سیتی آماده می کردندولی وقتی مقابل سیتی قرار می گیرند، با تیم کاملا متفاوتی روبرو می شوند.»

6363