تلاش بارسایی ها برای واگذاری کوتینیو به یک تیم لیگ برتری

تلاش بارسایی ها برای واگذاری کوتینیو به یک تیم لیگ برتری

سایت رسمی فوتبالی- آینده کوتینیو در باشگاه بارسلونا بااما و اگرهای جدی ای روبروست. آخرین گزارشهای منتشره در رسانه های اسپانیایی درمورد کوتینیو، گزارشهایی ضدونقیض است اما به گفته برخی از مدیران باشگاه کاتالان، مذاکراتی با یک باشگاه انگلیسی در جریان است که این باشگاه تاتنهام نام دارد.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه بارسلونا قیمت کوتینیو را 120 میلیون یورو اعلام کرده اند و در حال حاضر تماسهایی میان سران دو باشگاه بارسا و تاتنهام در جریان است و مقامات تاتنهام امیدهای زیادی دارند که تا پیش از اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرند.

پرونده بازار نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس روز پنجشنبه ساعت 20.30 به وقت تهران بسته خواهد شد و طبق گزارشهای منتشره دو باشگاه انگلیسی تمایل زیادی به جذب کوتینیو دارند.

آنچه مسلم است این است که مقصد محتمل کوتینیو لیگ برتر انگلیس خواهد بود و این درحالی است که  چند روز پیش کیا جورابچیان، مدیربرنامه های کوتینیو در پاسخ به سوالی درمورد احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ برتر گفته بود:« منچستریونایتد تیم بزرگی است. من چندین بازیکن دراین تیم دارم و احترام زیادی برایشان قائلم ولی درمورد فلیپه کوتینیو باید بگویم که بعید است که او به یونایتد برود. این اتفاقی تقریبا غیرممکن است. بعید است که کوتینیو در هریک از تیمهای رقیب لیورپول به میدان برود؛ چون او علاقه فراوانی به لیورپول دارد.»

از سوی دیگر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم در صحبتهایی احتمال انتقال کوتینیو به تیمش دراین فصل را رد کرده است. اما در رسانه های انگلیسی صحبتهای زیادی از ابراز تمایل آرسنال به جذب این بازیکن برزیلی به گوش می رسد و گویا اونای امری تمایل زیادی دارد تا او را به رختکن تیمش ببرد. البته عدم حضور آرسنال در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا از یکسو و دستمزد درخواستی بالای کوتینیو از سوی دیگر احتمال این انتقال را کمرنگ می کند. 

اما تاتنهام حالا گوی سبقت را از سایر مشتریان کوتینیو ربوده. ارتباط خوب مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام با مدیران بارسلونا می تواند برگ برنده او و تاتنهام در راستای به خدمت گرفتن کوتینیو باشد و در صورت جدایی اریکسن از این تیم، آنها وجه کافی برای جذب کوتینیو را در اختیار خواهند داشت.

سران بارسلونا هم اعلام کرده اند که تماسهای متعددی از باشگاه های انگلیسی داشته اند ودرصورت فروش کوتینیو، شاید آنها شانس بیشتری برای بازگرداندن نیمار به تیمشان داشته باشند.

  

6363