توضیح سایت فوتبالی درباره اتهام‌های مدیررسانه‌ای جدید استقلال به گروه رسانه‌ای فوتبالی

توضیح سایت فوتبالی درباره اتهام‌های مدیررسانه‌ای جدید استقلال به گروه رسانه‌ای فوتبالی

وب سایت رسمی فوتبالی- متن این اطلاعیه به شرح زیر است. 

ضمن احترام برای آقای نوری فر مدیر رسانه ای جدید استقلال، سایت فوتبالی درباره نگرانی آقای نوری فر درباره عدم رعایت قواعد حرفه ای و حریم خصوصی اعلام می کند فوتبالی با رعایت قواعد حرفه ای، هیچ گونه مزاحمتی برای بازیکنان و کادر فنی استقلال در شام خصوصی ایجاد نکرده و هر پوشش رسانه ای اعم از عکس و ویدیو انجام شده در مکان عمومی یعنی لابی هتل بوده است که مطمئنا شامل حریم خصوصی باشگاه استقلال نیست. حتی آقای سلطانی، مامور امنیتی باشگاه استقلال، بر خلاف ادعای آقای نوری فر مبنی بر رد کردن تقاضای حضور گزارشگران فوتبالی و عدم اجازه به آنها برای ورود به شام، ضمن دعوت از تیم رسانه ای فوتبالی به شام خصوصی، با احترام با فوتبالی برخورد کرده و حتی از اینکه تیم رسانه ای فوتبالی، به محل برگزاری مراسم شام خصوصی وارد نشد و از اول هم قصدی برای ورود نداشت، از آقایان سعید لطفی و سعید طالعی تشکر کرد.

بر خلاف شنیده های آقای نوری فر، هیچ مصاحبه ای هم از بازیکنان گرفته نشد که اگر گرفته می شد درست مثل ویدیوها و عکسها منتشر می شد.

 این تصور در مجموعه فوتبالی ایجاد شده بود که با حضور حامد حاجیلو در روابط عمومی باشگاه استقلال و محمد نوری فر در بخش رسانه ای، سیاستهای رسانه ای باشگاه تغییر می کند اما ظاهرا این اتفاق نیفتاده و فضای اتهام‌ زنی، پررنگ تر از فصل گذشته شده است!

درک می کنیم که آقای نوری فر از تماس دیگر رسانه ها ناراحت شده باشند. البته اینکه ایشان در مشهد باشند و چیزی ندیده باشند و از عکاس باشگاه مطالب خلاف واقع شنیده باشند و در کانال تلگرامشان بیانیه بدهند که خبرنگاران ما مزاحمت ایجاد کرده اند و حریم خصوصی را رعایت نکرده باشند در نوع خود عجیب است اما حراست باشگاه و بازیکنان می توانند شهادت دهند که گزارشگران فوتبالی از کسی تقاضای مصاحبه نکردند و فقط در مکانی عمومی، ورود بازیکنان را به محل هتل در قالب عکس و ویدیو، پوشش دادند و کار حرفه ای خودشان را با احترام انجام دادند. فوتبالی توانست خبر حضور بازیکنان در هتل را از ساعتها قبل بدست بیاورد و آن را پوشش بدهد و مسئول این ماجرا که دیگر رسانه ها در هتل نبوده اند با فوتبالی نیست.

امیدواریم بخش رسانه ای باشگاه استقلال، بر خلاف رویه فصل گذشته، سیاست تعامل با رسانه ها را در پیش بگیرد و دیگر شاهد اتهام زنی آن هم از ۹۰۰ کیلومتر فاصله با تهران نباشیم.

7413