بلتی: بارسا درحال چیدن تیم فصل بعد، بدون نیمار است

بلتی: بارسا درحال چیدن تیم فصل بعد، بدون نیمار است

سایت رسمی فوتبالی- جولیانو بلتی ستاره سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه 77 سپورتس بار در مورد شرایط فعلی تیم کاتالان اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، او که در فینال لیگ قهرمانان اروپا درسال 2006 ستاره شماره یک بارسایی ها در دیدار با آرسنال بود در مورد هموطنانش که در دنیای فوتبال می درخشند به صحبت پرداخته و در مورد نیمار گفته:« همیشه هر احتمالی برای هرفردی وجود دارد و همه ما منتظر آن هستیم تا ببینیم که آیا او به بارسا خواهد رفت یا نه. ولی من هیچ ایده ای ندارم که نیمار چه کار خواهد کرد. مدتهاست که با نیمار و پدرش صحبت نکرده ام و نمی دانم که آیا به بارسلونا بازخواهد گشت یا نه. من می خواهم که نیمار اوضاع را خوب پیش ببرد و خوشحال باشد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست ولی با درنظر داشتن تمام مسائلی که در ماه های اخیر رخ داده، آنچه برای من به عنوان یک برزیلی نگران کننده است، این است که نیمار شاد باشد و اوضاع را آنطور که دوست دارد پیش ببرد.»

بلتی ادامه داد:« بارسلونا در انتظار برنامه ریزی فصل بعد بدون نیمار است.»

بخش بعدی صحبتهای بلتی در مورد آرتور بود. او در تمجید از این بازیکن برزیلی بارسا گفت:« آرتور در کوپا آمه ریکا عملکرد بی عیب و نقصی داشت. او تعطیلات تابستانی اش را کوتاه کرد تا زودتر به تمرینات بارسا بازگردد. این نکته ای است که باید آن را مدنظر داشت. آرتور مهارتهای فوق العاده ای دارد. والورده در انتخاب بازیکنان خط میانی تیمش به مشکل خواهد خورد ولی این نکته مثبتی است. » 

بخش پایانی صحبتهای او در مورد کوتینیو بود:« کوتینیو در حال حاضر بازیکن بارسلوناست و در کوپا آمه ریکا فوق العاده کار کرد. او بازیکن خیلی بزرگی است. همه در انتظار عملکرد به مراتب بهتری از او در بارسلونا بودند و منتظر بودندکه مثل دوران حضورش در لیورپول خوش بدرخشد ولی داشتن کوتینیو در رختکن هرتیمی یک امتیاز مثبت است.»

 

 6363