واکاوی صحبت های کالدرون؛ وقت خداحافظی نزدیک است؟

واکاوی صحبت های کالدرون؛ وقت خداحافظی نزدیک است؟

وب سایت رسمی فوتبالی- صحبت های گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها در مصاحبه اخیرش در تمرین پرسپولیس حاکی از نکاتی بود که شاید کمتر کسی به آن توجه کرد!

به گزارش فوتبالی، گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها در بخشی از گفتگوی اخیرش با خبرنگاران در محل تمرین در جملاتی تامل برانگیز چنین گفته: " سیدجلال حسینی یک بازیکن حرفه‌ای است و من او را بسیار قبول دارم. او یک بازیکنی است که خیلی حرفه‌ای رفتار می‌کند و با اینکه سنش بالاست، اما در عین حال آمادگی بالایی دارد و رفتاری حرفه‌ای هم از خود نشان می‌دهد. او در آینده شادی بیشتری به ما خواهد داد و با اینکه آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش است، اما همچنان در کنار ما با قدرت حضور دارد."

اگر چه صحبت های اخیر مرد آرژانتینی به نوعی در حمایت از سید جلال مطرح شده است اما نظر او تلویحا در این بخش از مصاحبه اش که در بالا ذکر شد، حاکی از این است که شاید کالدرون زودتر از سید جلال حسینی بازنشستگی این بازیکن را اعلام کرده است و شاید این فصل آخرین فصل حضور سیدجلال در پرسپولیس باشد.

به هر حال خداحافظی در اوج موضوعی است که شاید برخی از ستاره های فوتبال آن را برای پایان روزهای حضورشان در مستطیل سبز انتخاب می کنند و در این میان برخی هم این موضوع را بر نمی تابند. حالا باید منتظر و ماند و دید کاپیتان اول پرسپولیس جزو دسته اول است یا دسته دوم؟!

4344