رسمی؛ ناینگولان به کالیاری بازگشت

رسمی؛ ناینگولان به کالیاری بازگشت

سایت رسمی فوتبالی - راجا ناینگولان، هافبک باشگاه اینتر، با امضای قرارداد قرضی رسما پس از 5 سال بار دیگر به کالیاری بازگشت. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه کالیاری ایتالیا امروز با انتشار بیانیه ای بر روی سایت رسمی خود تایید کرد که راجا ناینگولان با امضای قراردادی قرضی که بند خرید دائمی نیز در آن لحاظ نشده است، به این تیم بازگشت. این بازیکن 31 ساله پیش از این 4 فصل در فاصله سال های 2010 تا 2014 با پیراهن این تیم به میدان رفته و 137 بازی نیز برای آنها انجام داده بود. در بخشی از این بیانیه آمده: " او مدت زمان زیادی از هواداران کالیاری دور نبود. روحیه جنگجویی او، عزم جزم، میل به هدایت تیم به سوی پیروزی همیشه در یاد هواداران بود. او همیشه در خط حمله، آماده تلاش و ربودن توپ از پای بازیکنان حریف است که حتی او را ندیده اند. او یک نینجای واقعی است. او گل های زیبایی نیز به ثمر می رساند، مانند گلی که برابر سمپدوریا زد و ترکیبی از قدرت و تکنیک بود. بازیکنی که تیم را بر دوش می کشد و یک نمونه برای هم تیمی های خود است. حالا ناینگولان بار دیگر بازیکن کالیاری است و آماده است تا از تمام قدرت، شخصیت و تجربه بین المللی خود برای این تیم استفاده کند. "

این بازیکن تابستان سال گذشته از رم جدا شده و به اینتر پیوست و به این تیم کمک کرد که بار دیگر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما با حضور آنتونیو کونته روی نیمکت مربیگری اینتر، باشگاه به او اعلام کرد که جایی در برنامه های فصل آینده این مربی ندارد. 

1070