مسی: از حرفهای پارسالم پشیمان نیستم

مسی: از حرفهای پارسالم پشیمان نیستم

سایت رسمی فوتبالی-   قبل از آغاز مصاف دو تیم بارسلونا و آرسنال،باشگاه بارسلونا مراسم ویژه ای را ترتیب داده بود که در جریان آن ارنستو والورده سرمربی بارسلونا و لیونل مسی مرد شماره یک آبی اناری ها دقایقی با هواداران حاضر در نوکمپ صحبت کردند.

در ابتدا والورده در مورد شرایط بارسا گفت:« ما در حالی در آستانه شروع فصلی جدید هستیم که فصل قبل هم بردیم و هم بازنده بودیم. به مبارزه ادامه می دهیم؛ چون در ماه می سال بعد می توانیم در هر 4 تورنمنتی که در آن حضور داریم، قهرمانی را جشن بگیریم.»

لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسا هم گفت:« سخت است بخواهم بعد از سپری شدن فصل گذشته حرفی بزنم. من از هیچ چیزی پشیمان نیستم. دوباره همان حرفهایی که فصل پیش گفتم را می زنم؛ به این بازیکنان و این کادر فنی باور دارم و همه با هم برای فتح تمام جامها می جنگیم. پایان فصل گذشته کمی تلخ بود ولی باید ارزش قهرمانی مان در لالیگا که هشتمین قهرمانی مان در یازده سال اخیر بود را بدانیم. این اتفاق خیلی مهمی است و شاید خودمان قدر کارهایی که کرده ایم را نمی دانیم. این تیم همیشه برای تمام جامها می جنگد و امسال هم متفاوت از قبل نخواهد بود.»

 6363