ترکیب بارسلونا مقابل موناکو در جام خوان گامپر

ترکیب بارسلونا مقابل موناکو در جام خوان گامپر

پایگاه خبری فوتبالی - حدود نیم ساعت دیگر بارسلونا در فینال جام خوان گامپر به مصاف موناکو می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت آبی و اناری پوشان چه نتیجه ای به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، جام خوان گامپر یک بازی دوستانه است که باشگاه بارسلونا تابستان ها آن را برگزار می کند و در این تابستان قرار است که بارسلونا به مصاف موناکو برود و حالا باید دید که چه نتیجه ای در این بازی به دست می آید. پس از این بازی شاگردان هانس دیتر فلیک دیگر به طور رسمی آماده می شوند تا فصل جدید را استارت بزنند.

برای این بازی، هانسی فلیک از رابرت لواندوفسکی در نوک خط حمله تیم خود استفاده کرده است. البته از بازیکنان جوانی مثل پائو ویکتور، پابلو توره، بالده، برنال و کاسادو نیز برای این بازی در ترکیب بارسلونا استفاده شده است.

این بازی می تواند به نوعی نشان بدهد که هانسی فلیک در تابستان با این تیم به چه شکل کار کرده است و آیا آبی و اناری ها برای شروع فصل جدید آماده هستند یا هنوز کار دارند.

ترکیب بارسلونا

مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، کریستنسن، اینیگو مارتینز، آلخاندرو بالده، برنال، کاسادو، پابلو توره، رافینیا، پائو ویکتور، لواندوفسکی

1470