آدام همتی: به آینده پرسپولیس خوشبین هستم

آدام همتی: به آینده پرسپولیس خوشبین هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک جوان سرخ پوشان ابراز امیداوری کرد که پرسپولیس بتواند در این فصل هم از قهرمانی های فصل قبلی اش دفاع کند.

به گزارش فوتبالی، آدام همتی هافبک جوان پرسپولیس با اشاره به شرایط حاکم بر این تیم گفت: ما اردوی خوبی را در ترکیه داشتیم و پس از آن نیز برنامه های تمرینی منظمی را در تهران دنبال می کنیم. همه ما آماده هستیم که فصل خوبی را آغاز کنیم.

وی در خصوص وضعیت خودش تصریح کرد: پس از مصدومیتی که داشتم، تمریناتم را با نظر کادر پزشکی دنبال کردم و خوشبختانه در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستم و امیدوارم در فصل پیش روی مان بوتانم به تیم محبوبم کمک کنم و جایگاه خوبی را در ترکیب تیم به دست بیاورم. 

همتی با اشاره به حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: آقای کالدرون واقعا مربی خوبی و خونگرمی هستند و در تمرین انرژی زیادی دارند و بعضا پا به پای ما تمرین می کنند و این موضوع به ما انگیزه زیادی را منتقل می کند. خوشبختانه شرایط مان هم از نظر روحی و روانی خوب است و هم از نظر فنی و همه آماده هستیم با شروع پرقدرت در فصل جدید موفقیت های فصل های قبل مان را تکرار کنیم. 

او در ادامه گفت:  همه ما در فصل جدید مسوولیت بزرگی را برعهده داریم و باید برای تکرار قهرمانی های پرسپولیس تلاش مان را چند برابر کنیم. من به آینده پرسپولیس خوشبین هستم و امیدوارم که بتوانیم باز هم با قهرمانی ها ، هواداران مان را خوشحال کنیم.

7655