آدام همتي: دوري از فوتبال برايم سخت بود اما بالاخره تمام شد/ در ماراتن ليگ قهرمان مي شويم

آدام همتي: دوري از فوتبال برايم سخت بود اما بالاخره تمام شد/ در ماراتن ليگ قهرمان مي شويم

وب سایت رسمی فوتبالی- يكي از مصدومان پرسپوليس كه بازي هاي نيم فصل دوم را به خاطر مشكلي كه مدت ها بود با آن دست به گريبان بود، حالا آماده مي شود كه حضور دوباره اي در تركيب پرسپوليس داشته باشد، موضوعي كه از يك طرف ترافيك خط مياني پرسپوليس را بيش از قبل مي كند و از سويي ديگر مي تواند خبر خوبي براي كادرفني سرخ ها باشد كه با فراغ بال بيشتري در ادامه فصل پرفشار و پركاري كه پيش روي تيم است، رو به جلو حركت كند. گفتگويي با آدام همتي بازيكن جوان و آينده دار سرخ ها كه حالا در آستانه بازگشت كامل به تمرينات است، داشتيم. ماحصل اين گفتگو را مي توانيد در زير بخوانيد:

- از آخرين شرايطت براي بازگست به تمرينات بگو؟

بالاخره دوران سخت تمام شد و مي توانم به زودي به تمرينات اضافه شوم. با مشورت و تاييد پزشك جراحم قرار است اگر مشكل خاصي نباشد از روز دوشنبه براي تمرينات گروهي به تيم ملحق شوم.

- پس بالاخره روزهاي سخت تمام شد؟

واقعا خيلي سخت بود. من به خاطر علاقه به فوتبال و حضور در پرسپوليس به ايران آمدم و درس و دوستان و ... را در كانادا رها كردم و تحمل دوري از فوتبال برايم سخت بود اما خدا را شكر كه اين مشكل هم برطرف شد و حالا مي توانم با تيم تمرين كامل داشته باشم و براي تيم محبوبم بازي كنم.

- پس از برطرف شدن مشكل محروميت پرسپوليس و حضور بازكنان جديد در تيم،‌حالا بازگشت به تركيب سخت شده است؟

درست مي گوييد اما من درست مثل قبل تمرين مي كنم و حضور يا  عدم حضورم در تركيب را به كادرفني واگذار مي كنم. درست مثل زماني كه در روزهاي اول حضورم درپرسپوليس تلاش مي كردم و شايد حتي بيشتر از آن. كار من تمرين است و تمرين و اين كه بازي كنم يا نه به تصميم كادرفني به خصوص شخص برانكو بر مي گردد. با حضور دوباره ام در تمين تمام سعي و تلاشم بر اين است كه نقاط ضعفم را برطرف كنم و نقاط قوتم را تقويت تا با آمادگي كامل بتوانم براي حضور در تركيب تيم تلاش داشته باشم.

- نگران نيستي كه فرصت براي حضور در تريكب را بدست نياوري؟

همان طور كه گفتم در همه حال به تصميم كادرفني احترام مي گذارم. تا به امروز تمامي تصميماتي كه برانكو براي پرسپوليس گرفته ،‌درست بوده. اين را من نمي گويم بلكه نتايجي كه با برانكو گرفته ايم گوياي اين است كه تصميم هاي برانكو براي پرسپوليس بهترين بوده است. قهرماني در 2 فصل متوالي، موفقيت در سوپر جام و حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا گوياي اين است كه تصميمات برانكو همگي درست بود. با اين شرايط هر تصميمي كه برانكو براي من بگيرد را كامل مي پذيرم.

- بازي برابر نفت مسجد سليمان را ديدي؟

بله .بچه ها در اين بازي تلاش زيادي كردند كه با وجود همه مشكلات موفق شوند اين بازي را با برد پشت سر بگذارند. بازي در خارج از خانه هميشه سخت است و همه تيم ها خارج از تهران برابر پرسپوليس در تلاش هستند كه بهترين عملكرد خود را به نمايش بگذارند و اكثرا هم بهترين بازي هاي فصل خود را برابر ما انجام داده اند . البته نبايد فراموش كنيم كه در اين بازي نه سيد جلال حسيني در اين بازي بود و نه شجاع خليل زاده. خبر دارم كه شايان مصلح  هم با مشكل بيماري در تركيب بود. با اين وجود و اين مسئله كه كيفيت زمين بازي هم واقعا خراب بود،‌ فكر مي كنم نبايد كسب يك امتياز هم براي ما بد باشد.

- اين ديدار بهترين زمان براي صدرنشيني دوباره بود. فكر نمي كني كه بد موقع ترمز پرسپوليس كشيده شد؟

همه ما دوست داشتيم كه پرسپوليس الان هم صدرنشين بود اما برانكو هميشه خوبي به ما مي زند. برانكو مي گويد ليگ يك ماراتن است كه 30 هفته مهم را داريم كه بايد در آن به صورت پيوسته موفق بود تا در پايان زودتر از بقيه به خط پايان رسيد. الان هم فرصت براي جبران وجود دارد و ما از اين بابت نگران نداريم. خدا كمك مي كند و با تلاش بيشتري كه در بازي هاي آينده داريم، خيلي زود به صدر مي رسيم و در نهايت هم براي سومين سال متوالي قهرمان خواهيم شد و بهترين نتايج را در بازي هاي بعدي مان كسب خواهيم كرد.

7655