حسین حیدری: بازیکنان با کارشکنی های ساشا شفر به حقشان نمی رسیدند/ هنوز قرارداد قلبی با استقلال دارم

حسین حیدری: بازیکنان با کارشکنی های ساشا شفر به حقشان نمی رسیدند/ هنوز قرارداد قلبی با استقلال دارم

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین حیدری از چگونگی جدا شدن خود از استقلال صحبت می کند.
به گزارش فوتبالی، بازیکن جوان سابق استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص جدایی خود از این تیم اظهار داشت: زمان منصوریان که به استقلال آمدم علی آقا به بازیکنان جوان اهمیت می داد. چند بار هم به من بازی داد و از عمکردم راضی بود اما زمان شفر همه چیز عوض شد‌. همه کاره تیم او ساشا بود و همین مسئله باعث شد خیلی از بازیکنان به حق شان نرسند. به همین دلیل من درخواست جدایی دادم و چند بار که به باشگاه استقلال رفتم خطیر با جدایی من مخالفت کرد و گفت که رضایتنامه ات را نمی دهیم و نمی توانی از استقلال جدا شوی در نهایت یک روز که خطیر در باشگاه استقلال نبود من به باشگاه رفتم و در حضور مباشری و فتحی قراردادم را فسخ کردم.



حیدری در ادامه افزود: بعد از این که جدا شدم باشگاه استقلال مجددا از من خواست که قرارداد ببندم و به صورت قرضی از استقلال جدا شوم من هم به باشگاه استقلال رفتم اما آقای مباشری با من اصلا خوب حرف نزد و همین مسئله باعث شد تا من هم قرارداد را نبندم البته الان می گویم قرارداد من با استقلال دلی است و همیشه یک استقلالی هستم. البته باید بگویم طی مدتی که در استقلال بودم خطیر و منزوی واقعا خیلی زحمت می کشیدند و برخورد خوبی با ما بازیکنان جوان داشتند.

وی در خصوص حضورش در تیم قشقایی اعلام کرد: قشقایی یکی از پر تماشاگرترین تیم های لیگ یک است که من امیدوارم در این تیم فصل خوبی را تجربه کنم و بتوانم به سطح اول فوتبال ایران بر می گردم. حضور رضا عنایتی به عنوان سرمربی قشقایی یکی از انگیزه های من بود که امیدوارم با حمایت تماشاگران مان بتوانیم به لیگ برترصعود کنیم.

7413