دراتفاقی نادر: جستجو برای سرمربی تیم ملی در اینترنت!

دراتفاقی نادر: جستجو برای سرمربی تیم ملی در اینترنت!

سایت رسمی فوتبالی- فدراسیون فوتبال گینه در وب سایت خود بیانیه ای رسمی را منتشر کرده و طی آن پست سرمربیگری تیم ملی این کشور را به افراد مشتاق و متمایل پیشنهاد کرده است. بعد از خداحافظی پاول پوت از سمت سرمربیگری گینه و حذف این تیم درمرحله یک هشتم پایانی جام ملتهای آفریقا، حالا مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در جستجوی سرمربی جدیدی برای تیمشان هستند.

به گزارش فوتبالی، در جریان رقابتهای کوپا آمه ریکا جنجالهای فراوانی در اردوی تیم ملی گینه رخ داد که بیشتر برسر ماجرای پاداشهای درنظر گرفته شده برای بازیکنان این تیم بود. حالا مسئولان فدراسیون فوتبال گینه تصمیم گرفته اند تا با بهره گیری از اینترنت، سرمربی جدید تیم ملی این کشور را انتخاب کنند.

البته شرایط مدنظر برای دردست گرفتن هدایت تیم ملی این کشور در نوع خود خاص و جالب توجه است. یکی از این شروط این است که سرمربی جدید باید در کشور گینه زندگی کند.؛ تسلط به زبان فرانسوی از دیگر شروط اعلام شده است و درعین حال اعلام شده که سرمربی جدید باید شخصیتی قوی داشته باشد و تاریخچه مربیگری خوبی در کارنامه کاری اش ثبت شده باشد و شناخت خوبی از فوتبال قاره آفریقا داشته باشد.

متقاضیان تا روز 12 آگوست فرصت دارند تا رزومه کاری خود را برای فدراسیون فوتبال گینه ارسال کنند. پس از آن اعضای یک کمیته پنج نامزد نهایی را انتخاب خواهند کرد و سرمربی برگزیده، قراردادی سه ساله را با فدراسیون فوتبال گینه به امضا خواهد رساند و ماموریت او رساندن تیم ملی گینه به رقابتهای جام ملتهای آفریقا در سال 2021 و جام جهانی 2022 خواهد بود.

6363