پیروزی پرگل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل مسجدسلیمان

پیروزی پرگل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل مسجدسلیمان

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: تیم فوتبال این باشگاه صبج امروز جمعه با برتری سه بر صفر مقابل تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان چهارمین پیروزی خود را در دیدارهای دوستانه رقم زد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، یحیی بهاری روز جمعه افزود: این دیدار در ادامه برگزاری دیدارهای دوستان تیم ۹۰ ارومیه صبح امروز در زمین چمن شماره ۲ انقلاب کرج برگزار شد و گل‌های این بازی را فرزاد اسدی، امید رضایی و رضا نبی‌زاده برای ۹۰ ارومیه به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امسال دومین سال حضور خود در جام آزادگان کشور را تجربه می‌کند و برای حفظ آمادگی و رسیدن به هماهنگی‌های لازم اقدام به برپایی اردوهای تدارکاتی و برگزاری مسابقات دوستانه در شهر کرج کرده و طی سه دیدار دوستانه قبلی خود نیز مقابل تیم‌های شهرداری کرج، مس رفسنجان و گل ریحان البرز پیروز شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه هدف از برگزاری این اردو را شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم و استفاده از تمامی نفرات قبل از آغاز لیگ عنوان کرد و گفت: به احتمال زیاد نفراتی حذف یا به تیم اضافه می‌شود.

تیم ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

4344