فان خال: گواردیولا فقط نگران بازی تیم خودش است و نه تیم حریف

فان خال: گواردیولا فقط نگران بازی تیم خودش است و نه تیم حریف

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس فان خال سرمربی هلندی و اسبق دنیای فوتبال در صحبت هایی به انتقاداز پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پرداخته و گفته که گواردیولا بدون درنظر داشتن تیم حریف،فقط به بازی تیم خودش فکر می کند.

به گزارش فوتبالی،فان خال در گفتگو با فرانس فوتبال، از پپ گواردیولا، شاگرد سابقش در بارسلونا که این روزها هدایت سیتی را در اختیار دارد انتقاد کرده و گفته که پپ فقط به بازی تیم خودش فکر می کند و بس.

فان خال در این باره گفت:« قهرمانی در دو فصل متوالی در لیگ برتر فوق العاده است. گواردیولا تمام آن افتخارات وجامهای ممکن در انگلیس را فتح کرده ولی بالاترین سطح ممکن فوتبال در لیگ قهرمانان اروپاست. او نه با بایرن و نه با سیتی موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشده است.» و در ادامه سبک و فلسفه مربیگری گواردیولا را زیر سوال برد و گفت:« این نتیجه و عاقبت نگرانی بیش از حد در مورد سبک بازی تیم خودت و درنظر نگرفتن تیم حریف است.»و همچنین تاکید کرد که اریک تن هاگ ، سرمربی جوان آژاکس آمستردام هم از ایده هایی مشابه با گواردیولا پیروی می کند.

فان خال گفت:« باید به تیم حریف احترام گذاشت. گواردیولا و تن هاگ کیفیت بالایی درتیمشان دارند و حریفان قدرتمندی برای رقبایشان در لیگ هم داخلی هستند ولی این در لیگ قهرمانان اروپا بدین ترتیب نیست.»

6363