ستاره اسبق منچستریونایتد و یوونتوس از فوتبال بازنشسته شد

ستاره اسبق منچستریونایتد و یوونتوس از فوتبال بازنشسته شد

سایت رسمی فوتبالی - پاتریس اورا ستاره سابق منچستریونایتد از فوتبال بازنشسته شد. این دفاع چپ که از زمان جدایی از وستهام در می 2018 بدون تیم مانده بود، در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت اعلام کرد که پیشنهادهایی که از لیگ چین داشته را رد کرده و ترجیح داده کفش هایش را بیاویزد.

به گزارش فوتبالی، اورا در مصاحبه با گاتزتا گفته است:"دوران فوتبال من تمام شد. از سال 2018 آماده سازی برای مربیگری را شروع کردم. در حال حاضر مدرک B مربیگری یوفا را دارم و تلاش می کنم تا مدرک A را بگیر. اگر همه چیز خوب پیش برود تا یک سال و نیم دیگر می توانم مربیگری را آَغاز کنم. وقتی فرگوسن مربی ام بود، پیش بینی کرد که من و گیگز مربیان بزرگی می شوم."

اورا فوتبالش را در مونزا در لیگ ایتالیا آغاز کرد و بعد از آن در نیس حضور پیدا کرد تا با درخشش در این تیم راهی موناکو شود و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان 2004 هم پیش برود. اورا در سال 2005 به منچستریونایتد ملحق شد که در این تیم چهارده جام شامل لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. 

این بازیکن پس از دوران حضور در منچستریونایتد به ایتالیا برگشت تا برای یوونتوس بازی کند و با این تیم پنج جام برد. او به فوتبال فرانسه برگشت تا به مارسی بازی کند اما موفق نبود و بدترین خاطره اش درگیری با هوادار تیم ویتوریا گیمارش در لیگ اروپا بود.