روبرتو باجو: عشق هواداران بوکا به تیمشان، مرا عاشق این تیم کرد

روبرتو باجو: عشق هواداران بوکا به تیمشان، مرا عاشق این تیم کرد

سایت رسمی فوتبالی- انتقال دانیله ده روسی ستاره سابق باشگاه رم به بوکا جونیورز آرژانتین باعث شده  تا بعد از سالها پیوند فوتبالی میان فوتبال ایتالیا و این باشگاه آرژانتینی قوت بگیرد.

به گزارش فوتبالی در این میان، روبرتو باجو اسطوره فوتبال ایتالیا در صحبتهایی از عشق عمیقش به باشگاه بوکاجونیورز صحبت کرده و در گفتگویی جالب توجه اعلام کرده که چطور عاشق این باشگاه آرژآنتینی شده است.

باجو در گفتگو با فاکس سپورتس گفته:« من در جمع چند نفر از دوستانم بودم؛ یادم نیست سال 1994 بود یا 1995؛ وقتی دور هم جمع بودیم، تلویزیون هم یک مسابقه فوتبال از آرژانتین را پخش می کرد. یک تیم 0-3 جلوبود و در تصاویر تلویزیونی، شادی هواداران این تیم به نمایش درآمده بود. در آن زمان من گفتم که وقتی تیمی با سه گل برنده می شود، طرفدار آن تیم بودن ساده است و در همان موقع دوستانم به من گفتم که این هواداران که شادی می کنند، هواداران تیم بازنده هستند. از همان زمان بود که من شروع به طرفداری از بوکاجونیورز کردم.»

باجو در ادامه در مورد انتقال ده روسی به بوکاجونیورز گفت:« به نظرم ده روسی می تواند در بوکا، لذت و شادی زیادی را تجربه کند و امیدوارم که ارزشهایش به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان را به نمایش بگذارد. او می تواند دو یا سه سال دیگر فوتبال بازی کند و می تواند در هرجایی از دنیا فوتبالش را دنبال کند. ده روسی از یک تیم بزرگ ایتالیایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد، به بوکا رفته و حالا در لیگ قهرمانان آن منطقه حضور خواهد داشت. »

او در بخش پایانی صحبتهایش به اسطوره های سالهای اخیر باشگاه بوکا اشاره کرد و گفت:« کارلیتوس (کارلوس توز) را همه ما می شناسیم؛ او یک اسطوره به معنای واقعی است و در یوونتوس رد پایی فراموش نشدنی از خودش به جای گذاشت. مارتین پالرمو هم یکی دیگر از بازیکنان بزرگ تاریخ بوکا است.»

6363