مدیربرنامه بیل: بیل و زیدان با هم ارتباطی ندارند؛ اصلا هرگز ارتباطی نبوده

مدیربرنامه بیل: بیل و زیدان با هم ارتباطی ندارند؛ اصلا هرگز ارتباطی نبوده

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که آینده گرت بیل در باشگاه مادریدی با ابهامات فراوانی روبروست، جاناتان بارنت، مدیربرنامه های ستاره ولزی دائما در حال بدگویی درمورد زین الدین زیدان و مدیران باشگاه مادریدی است.

به گزارش فوتبالی، آقای بارنت حالا در گفتگو با خبرنگاران درباره روابط تیره و تار بیل با زیدان صحبت کرده است. او در گفتگو با روزنامه فرانسوی لو ژورنال دو دیمانش گفته:« خیلی ساده است: زیدان از بیل خوشش نمی آید؛ هیچ ارتباطی بین این دو نفر نیست و هرگز هم نبوده.»

صحبتهای ماه های اخیر آقای بارنت علیه زیدان بدین معناست که بعید است که شاهد آشتی کردن ستاره ولزی با سرمربی فرانسوی رئال مادرید باشیم. او چندی پیش در صحبتهایی اعلام کرده بود که با وجودی که زیدان بیل را نمی خواهد، ولی او در رئال خواهد ماند و بعد از مدتی در صحبتهایی علیه سرمربی موفق رئال موضع گیری کرد و گفت:« زیدان شرم آور است.»

زیدان در دوره اول حضورش روی نیمکت مربیگری رئال و قبل از استعفایش از این سمت، حسابی از عملکرد بیل به ستوه آمده بود. در آن زمان هم مشخص بود که او اعتمادش به گرت بیل را از دست داده و تعویضها و نیمکت نشینی های پی در پی بیل در آن دوره این موضوع را ثابت می کرد. در آن زمان بیل دقایقی در لالیگا برای رئال به میدان می رفت ولی در لیگ قهرمانان اروپا توسط زیدان مورد استفاده قرار نمی گرفت. در بازی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در آن فصل بیل در هر دو بازی، بازیکن ذخیره بود و مجموعا 36 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت. در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل یووه یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد و در بازی برگشت در بین دو نیمه تعویض شد.

بیل حتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف هم به عنوان بازیکن ذخیره روانه میدان شدو در دقیقه 61 به جای ایسکو به زمین رفت. تمام این اتفاقات حکایت از احتمال قریب الوقوع جدایی بیل از رئال داشت. اما استعفای غیرمنتظره زین الدین زیدان درپایان آن فصل، همه معادلات را برهم زد وباعث شد تا بیل در مادرید ماندگار شود.

در فصل گذشته زیزو به رئال بازگشت و در طول این مدت هم نظرش درمورد بیل عوض نشد و اخیرا هم به مدیران رئال و هم به خود بیل اعلام کرده که در فصل آینده حسابی روی او باز نخواهد کرد. حالا آینده بیل در رئال بیش از هرزمان دیگری با ابهام روبروست. در روزهای اخیر صحبت از مذاکرات مدیربرنامه های بیل با چند باشگاه چینی از جمله جیانگسو سونینگ به گوش می رسید و گفته می شد که بیل با قراردادی سه ساله به این تیم منتقل خواهد شد . اما بی بی سی روز یکشنبه اعلام کرد که روند مذاکرات برای انتقال بیل به چین به بن بست خورده است.

6363