رئیس کمیته مسابقات لیگ یک: برگزاری لیگ برتر مشروط به رفع مشکل ۶ ورزشگاه است

رئیس کمیته مسابقات لیگ یک: برگزاری لیگ برتر مشروط به رفع مشکل ۶ ورزشگاه است

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته مسابقات لیگ یک گفت: اگر در سال های گذشته برای برگزاری مسابقات لیگ از برخی مسائل چشم پوشی می کردیم امسال شرایط متفاوت خواهد بود و اگر مشکل حداقل ۶ ورزشگاه حل نشود، لیگ برتر آغاز نمی شود.

به گزارش فوتبالی، مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال با حضور «فریبرز محمودزاده» مسئول لیگ یک و نمایندگان باشگاه‌ها و «محمدرضا کشوری فرد» دبیر سازمان لیگ و «سعید فتاحی» در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

محمود زاده در ابتدای مراسم اظهار داشت: فصل گذشته لیگ آزادگان به بهترین شکل برگزار شد و امسال تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بهتر از گذشته در راستای برنامه هایی که تدارک دیده ایم پیش برویم.

وی افزود: اینکه لیگ دسته اول باشگاه های ایران زودتر از لیگ برتر برگزار می شود، بدان معنا نیست که مشکلات و موانع موجود برطرف شده است.

مسئول لیگ یک خاطرنشان کرد: مصوبه هیات رییسه این است اگر تیمی تا قبل از ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات نتواند ١۴ بازیکن را ثبت کند، از لیگ کنار گذاشته می شود.

بعد از صحبت های محمود زاده، «سعید فتاحی» اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود که از ابتدای مسابقات همه چیر با برنامه، اصولی و منظم پیش برود.

وی افزود: فصل گذشته در مسابقات لیگ آزادگان سیاه جامگان و نفت تهران نظم بازی ها را به هم زدند و از جدول کنار گذاشته شدند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ  درباره اینکه لیگ برتر چه زمانی آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر در سال های گذشته برای برگزاری مسابقات لیگ از برخی مسائل چشم پوشی می کردیم امسال شرایط متفاوت خواهد بود و اگر مشکل حداقل ۶ ورزشگاه حل نشود، لیگ برتر آغاز نمی شود.

7655