گزارش ویژه/ چرا علی کریمی با استقلال تمدید نمی کند؟

گزارش ویژه/ چرا علی کریمی با استقلال تمدید نمی کند؟

وبسایت رسمی فوتبالی – علی کریمی به دو دلیل هنوز قراردادش با استقلال را تمدید نکرده است.

به گزارش فوتبالی، درباره اینکه کریمی تا امروز چرا قراردادش را با استقلال تمدید نکرده، دو روایت وجود دارد.

روایت اول حاکی از آن است که کریمی به خاطر مصدومیت سابقش، ترجیح داده در تمرینات بدنسازی استقلال حاضر نباشد و زیاد به خودش وارد نکند اما روایت دوم که تائید شده است، نقش مسائل مالی در این موضوع را مهم می‌داند.

طبق اطلاعات سایت فوتبالی، کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال، خواستار دریافت مطالباتش به علاوه بخشی از قرارداد فصل جدید شده. گویا رقم مورد نظر او، یک میلیارد تومان می‌شود و با توجه به خزانه خالی باشگاه، هنوز امکان این قضیه فراهم نشده تا خبری از تمدید قرارداد با کریمی نباشد. البته شرط گرفتن پیش پرداخت فقط مربوط به علی کریمی نبوده و وریا غفوری و حسین حسینی – که روند تمدید قرارداد آنها هم نسبتا طولانی شد – قصد داشتند اول از باشگاه پول بگیرند و بعد قراردادشان را تمدید کنند که نهایتا شرایط طوری پیش رفت که آنها بدون گرفتن پولی از باشگاه، حاضر به تمدید قرارداد شدند منتهی علی کریمی مثل دو همبازی دیگرش تصمیم گیری نخواهد کرد و تا امروز از شرط اصلی خود برای تمدید قرارداد کوتاه نیامده است.

گفته می‌شود اگر طی روزهای آینده باشگاه استقلال بتواند مبلغ مورد نظر کریمی را فراهم کند، این بازیکن قراردادش را تمدید خواهد کرد و باید دید پول چه زمانی به باشگاه تزریق خواهد شد تا آنها سراغ تمدید قرارداد کریمی بروند.

1984