حاجیلو: شفر پیش‌پیش سه ماه از حقوقش را دریافت می‌کرد

حاجیلو: شفر پیش‌پیش سه ماه از حقوقش را دریافت می‌کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- حامد حاجیلو روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران آمد.

به گزارش فوتبالی، حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، در گفت و گو با چیا فوادی سردبیر سایت فوتبالی در این برنامه سخنانی را مطرح کرد. 

حامد حاجیلو در اولین ارتباطش با رسانه‌ها پس از انتصاب به این سمت گفت: شایعاتی که درباره باشگاه استقلال مطرح می‌شود، با توجه به وضعیت فضای مجازی و میلیون‌ها خبر و شایعه‌ای که همه روزه مطرح می‌شود، باشگاه باید پاسخگو باشد، اما اگر بخواهیم به همه آن ها پاسخ بدهیم باید یک کمیته تکذیب تشکیل دهیم. همچنین هر رسانه‌ای می‌تواند باشگاه استقلال را مجبور کند نسبت به هر خبری اطلاع رسانی کند. این خیلی انرژی از باشگاه خواهد گرفت. درباره شایعات مرتبط با آقای شفر، ایشان و پسرشان و دستیارانشان هرسه ماه پیش از موعد به باشگاه می‌آمدند و به صورت نقدی حقوقشان را دریافت می‌کردند. 

حاجیلو در ارتباط با وضعیت بدهی استقلال به شفر گفت: در این رابطه اطلاع دقیقی ندارم اما این پرونده باید به سرانجام برسد. آقای فتحی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا با کمترین خسارت، با توافق با آقای شفر این پرونده بسته شود. ما هم در فضای مجازی از شکایت ایشان با خبر شده‌ایم. در این رابطه از فیفا اطلاعیه‌ای به ما نرسیده است. این موارد به شکلی نیست که به زودی به نتیجه برسند. اما باشگاه استقلال قطعا سعی خواهد کرد هرچه زودتر این پرونده به سرانجام برسد و با کمترین خسارت با شفر توافق کند. 

وی ادامه داد: اعضای هیات مدیره استقلال با روابط عمومی تعامل دارند و هروقت خواستیم پاسخگو بودند. در رابطه با رسانه‌های دیگر نیز شخصی عمل می‌کنند. به دلیل اینکه هنوز در کوران مسابقات نیستیم و فصل شروع نشده خیلی از اقداماتی که صورت می‌گیرد با تصمیم هیات مدیره است و ایشان اطلاعات مبسوط تری دارند و این برای رسانه‌ها جذاب‌تر است. زیرا مباحث مالی و نقل و انتقالاتی بوده و فنی نیستند. 

حاجیلو در ادامه توضیح داد: نقل و انتقالات در حیطه کاری من نیست و سعی می‌کنم نظری ندهم. 

وی در ارتباط با منتشر نشدن گل های بادران به استقلال گفت: صفحه خود باشگاه به صورت لایو بازی را پخش کرد. یک دوربینی هم داریم که تمرین ها و بازی های دوستانه را ضبط می‌کند و آن دو گل چون در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رسید و دوربین در حال تنظیم شدن بود صحنه ها را از دست دادیم. سعی می‌کنم از بچه های روابط عمومی بخواهم تا تصاویر آن را منتشر کنند.

وی در رابطه با استعفای خطیر و سعادتمند گفت: دیروز جلسه هیات مدیره بود و دوستان در جریان هستند. اگر تصمیمی در این مورد گرفته می‌شد حتما اعلام می‌شد.

حاجیلو افزود: در مدتی که تمرینات باشگاه استقلال آغاز شده خیلی‌ها در این خصوص صحبت کردند و پرسپولیس را مثال زدند. رویکر ما در تمرینات استقلال این است که درب‌ها به روی هواداران و رسانه‌ها باز باشد. چند سال رویکر سرمربی و روابط عمومی باشگاهخ استقلال به این شکل بود که تمرینات پشت درب های بسته باشد اما من دوست دارم برعکس این موضوع اتفاق بیفتد. اما نکته مهم این است که ما در زمین نفت تهرانسر تمرین می‌کنیم و به نوعی آن جا مهمان هستیم و صاحب‌خانه نیستیم. یک بار تمرین با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد که خیلی استقبال خوبی هم شد. اما دوستان ما اعلام کردند که کنترل این جمعیت کار سختی است. امیدواریم در آینده هواداران و اصحاب رسانه طبق برنامه در تمرینات حضور یابند. در باشگاه انقلاب هم فقط اعضا می‌توانند ورود کنند و کنترل ها شدید است اما امیدوارم در آن زمین ورود عزیزان امکان پذیر شود. فقط یک سری موارد خیلی جزئی برای عملی شدن این موضوع باقی مانده است. از 10 الی 15 روز دیگر این مهم عملی خواهد شد. 

حاجیلو ادامه داد: مطالبه هواداران ما این است تا صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام با تیک آبی به فعالیتش ادامه دهد. ما مدارک لازم را برای این شرکت به صورت رسمی ثبت کردیم و منتظر جواب هستیم. طبق تحقیقات من در ارتباط با نحوه عملی شدن این موضوع، ما ایمیلی به این شرکت می‌زنیم و این ایمیل باید دیده شود. اما باتوجه به تحریم بودن ما برخی اعتقاد دارند این مساله باید در خارج از کشور صورت بگیرد که من در تلاش هستم این مساله در همین ایران اتفاق بیفتد.

7413