بارانی: قسمت نشد به استقلال برگردم

بارانی: قسمت نشد به استقلال برگردم

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید پیشنهادی از استقلال داشته که درنهایت انتقال او قطعی نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمدصادق بارانی بعد از برتری سایپا مقابل شاهین شهرداری بوشهر و قهرمانی در جام شهدا اظهار کرد: امیدوار هستم در تیم شاهین کمک کنند تا به روزهای خوبم برگردم؛ من هم از بین پیشنهاداتم تصمیم گرفتم به شاهین بیایم.

او درمورد استوری خبرسازی که راجع به استقلالی شدن داشت، عنوان کرد: مدیر برنامه‌هایم با مسؤولان استقلال صحبت کرده بود؛ من در تیم‌های جوانان و امید استقلال بازی کرده بودم ولی قسمت نشد دوباره به این تیم برگردم.

هافبک شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: خدا را شکر در مسابقه قبل گل خوبی برابر نیروی زمینی زدم، اما متاسفانه مثل چند سال گذشته این تفاوت بین سایر تیم‌ها با استقلال و پرسپولیس وجود داشت و دیدار ما و نیروی زمینی نه از شبکه سه و نه از شبکه ورزش پخش شد؛ جالب اینجاست که مسابقه نیمه نهایی جام شهدا را در شبکه سه پخش کردند ولی بازی فینال را به شبکه ورزش فرستادند؛ این مسائل جالب نیست.

بارانی با بیان اینکه تمرینات و آماده‌سازی خوبی داشتیم، ابراز کرد: تورنمنت خوبی هم در شیراز پشت سر گذاشتیم که یک روز در میان بازی می‌کردیم؛ بچه‌های ما در این جام خسته بودند ولی در ادامه سعی داریم با تلاش بیشتر به موفقیت برسیم.

7413