سوال روز/ علی تاری در تیم ملی جوانان هم صغر سنی بود؟

سوال روز/ علی تاری در تیم ملی جوانان هم صغر سنی بود؟

وبسایت رسمی فوتبالی – صغر سنی خرید جدید استقلال تازه ترین حاشیه ای است که برای این تیم به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، دو روز قبل بود که خبر توافق علی تاری با استقلال رسانه‌ای شد. مدافع جوانی که سابقه بازی در ذوب آهن را داشته و در 18 سالگی به استقلال آمده تا یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال این تیم باشد.

توافق تاری با استقلال، البته تحت تاثیر یک خبر عجیب قرار گرفته. اینکه این مدافع جوان صغر سنی دارد. منبع این خبر عجیب سایت فرتاک ورزشی است که دیروز درباره این موضوع نوشت:" مربیان سابق این بازیکن اعتقاد دارند سن واقعی علی تاری ۲۴ سال و پیش از این هم در تست‌ های آبی پوشان رد شده است." این خبر با واکنش تاری مواجه شد و او در صفحه اینستاگرامش پاسخ مفصلی به این ادعا داد و مطرح شدن چنین اخباری را کار چند مدیر برنامه خاص دانست که چون نتوانستند این بازیکن را از کانال خودشان به استقلال برسانند، حالا سعی در تخریب او دارند.

نکته مهم درباره ماجرای تاری، غلط بودن شایعه مطرح شده درباره صغر سنی اوست چون اگر این بازیکن، 24 ساله بود، آن وقت دلیلی برای دعوت از او به تیم جوانان وجود نداشت مگر اینکه کمیته جوانان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی جوانان هم در جریان صغر سنی او نبودند که این موضوع خیلی بعید است. لازم به ذکر است که تاری به اردوی تیم ملی جوانان که فروردین ماه در کمپ صفائیه باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار شده بود،دعوت شده بود و حتی در اردوی اردیبهشت ماه تیم جوانان در اهواز هم حضور داشت هر چند که با این تیم به تورنمنت روسیه نرفت. به این نکته هم اشاره کنیم که امروز جواد زرینچه سرپرست استقلال در گفتگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد قرار به حضور این بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان نیست و او در تیم های پایه فعالیت خواهد کرد.

1984