امری: مصدومیت آسنسیو خبر بدی برای پیوستن سبایوس به ماست

امری: مصدومیت آسنسیو خبر بدی برای پیوستن سبایوس به ماست

سایت رسمی فوتبالی - اونای امری، سرمربی آرسنال، مدعی شده که مصدومیت مارکو آسنسیو می تواند خبر بدی برای پیوستن دنی سبایوس به این تیم باشد. 

به گزارش فوتبالی، آسنسیو تنها 20 دقیقه در دیدار رئال مادرید برابر آرسنال به میدان رفت و گل دوم این تیم را نیز به ثمر رساند تا بازی 2 - 2 شود. این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از بازی بیرون رفت و به بیمارستان منتقل شد. زیدان نیز پس از بازی تایید کرد که مصدومیت این بازیکن نگران کننده به نظر می رسید و امری معتقد است که این اتفاق می تواند احتمال انتقال سبایوس به آرسنال را کاهش دهد. این مربی در این باره به خبرنگاران گفت: " نمی دانم. هدف ما این نبود که در این بازی دوستانه چنین اتفاقی پیش بیاید که برای آسنسیو رخ داد. این می تواند خبر بدی برای آنها و همچنین برای ما باشد. نمی توانم که آیا این اتفاق مسئله ای درباره سبایوس را تغییر خواهد داد یا خیر. "

مذاکرات بین آرسنال و مقامات رئال مادرید مدتی است برای انتقال دنی سبایوس به صورت قرضی به این تیم در حال مذاکره هستند. تیم های دیگری از جمله میلان و تاتنهام نیز خواهان جذب این بازیکن بودند اما به نظر می رسید که کار هافبک اسپانیایی برای برای انتقال به توپچی ها تمام شده است. حالا با مصدومیت آسنسیو و احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین شاید رئالی ها تصمیم خود درباره فروش سبایوس را تغییر دهند. 

1070