یونایتد در یک قدمی توافق با جانشین پوگبا در اولدترافورد

یونایتد در یک قدمی توافق با جانشین پوگبا در اولدترافورد

سایت رسمی فوتبالی- مدیران باشگاه منچستریونایتد در روزهای اخیر در جستجو برای یافتن جانشین برای پل پوگبا، ستاره جدایی طلب تیمشان هستند. آنها در طول روزهای اخیر گزینه های مختلفی را زیر نظر داشتند؛ از کریستین اریکسن بازیکن تاتنهام گرفته تا برونو فرناندز و حالا در یک قدمی توافق با بازیکن صربستانی لاتزیو هستند.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه یونایتد بیش از یک سال است که میلینکوویچ ساویچ، بازیکن صرب لاتزیو را زیر ذره بین دارند و حالا در یک قدمی به خدمت گرفتن او هستند. درصورتی که روند مذاکرات رئال مادرید برای جذب پوگبا به نتیجه برسد، آنها بلافاصله این بازیکن را از لاتزیو به خدمت خواهند گرفت. ارزش این بازیکن حدود 75 میلیون یورو به اضافه مبلغی متغیر ارزیابی شده است و البته همه چیز بستگی به شرایط و آینده پوگبا خواهد داشت.

مدیران باشگاه یونایتد همچنان درتلاش هستند تاپوگبا را برای ماندن متقاعد کنند ولی مینو رایولا مدیربرنامه های این ستاره فرانسوی به شدت می کوشد تا راه را برای جدایی او از اولدترافورد هموار نماید و دائما با مدیران باشگاه رئال مادرید، مشتری پروپاقرص پوگبا نیز در تماس است. افراد نزدیک به مدیران باشگاه لاتزیو اعلام کرده اند که بلافاصله بعد از جدایی پوگبا از یونایتد و انتقالش به رئال مادرید، میلینکوویچ ساوویچ عازم اولدترافورد خواهد شد و این سناریوی محتملی است که روی میز سران یونایتد قرار دارد. هنوز زمان برای قطعی شدن این نقل و انتقالات باقی است و قطعات این پازل پرحاشیه درحال تکمیل هستند.

6363