برگزاری تمرین رئال مادرید با تهویه به دلیل گرمای هوا

برگزاری تمرین رئال مادرید با تهویه به دلیل گرمای هوا

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید جمعه شب در حالی تمرینات خود را در ورزشگاه ان آر جی پیگیری کرد که سقف این ورزشگاه به منظور استفاده از تهویه بسته شده بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان زین الدین زیدان طبق معول چند سال اخیر برای برگزاری بازی های دوستانه و تور پیش فصل خود به آمریکا سفر کرده اند. آنها پیش از این چند روز در کانادا حضور داشتند و تمرینات بدنسازی خود را در این شهر مونترال پیگیری کردند تا برای آغاز طوفانی فصل آینده رقابت های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا خود را آماده کنند. بازیکنان و کادر فنی پس از آن و برای حضور در جام بین المللی قهرمانان به آمریکا سفر کردند و در چارچوب همین رقابت ها ساعت 4:30 بامداد فردا به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. آنها تمرینات خود را در تگزاس پیگیری می کنند و این در حالی است که دمای هوا روز گذشته در این شهر به 35 درجه سلسیوس رسید. در این شرایط رطوبت هوا نیز 75 درصد بود و به نظر می رسید که این تحمل این شرایط و تمرینات با چنین آب و هوایی برای شاگردان زیدان کار دشواری باشد و به همین دلیل از تهویه استفاده شد. 

زیدان برای بازی برابر بایرن مونیخ تیم کامل خود را در اختیار دارد و براهیم دیاز تنها بازیکنی است که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. این اولین بازی سپیدپوشان مادرید در رقابت های جام بین المللی قهرمانان است. 

1070