با فروش پیراهن 13 رئال به نام کورتوا؛ ناواس در رئال ماندنی شد

با فروش پیراهن 13 رئال به نام کورتوا؛ ناواس در رئال ماندنی شد

سایت رسمی فوتبالی- یکی از هیجانات فصل تابستان، توزیع شماره پیراهن در باشگاه های مختلف است. با انجام نقل و انتقالات تعدادی از شماره پیراهنها بین بازیکنان تیمها جابه جا می شود.

به گزارش فوتبالی، حالا تکلیف اولین شماره ای که دررختکن رئال مادرید روشن شده است، پیراهن شماره 13 است که تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال در فصل آینده آن را به تن خواهد کرد. فروش پیراهن شماره 13 کورتوا در برخی از فروشگاه های رسمی باشگاه مادریدی آغاز شده است.

بدین ترتیب و با اختصاص پیراهن شماره 13 به کورتوا، می توان به این جمع بندی رسید که کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید پیراهن شماره یک تیم را در اختیار خواهد داشت و وینیسیوس هم شماره 28 را به تن خواهد کرد. 

این درحالی است که در هفته ها و ماه های اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال جدایی کیلور ناواس از تیم مادریدی به گوش می رسید ولی با اختصاص پیراهن شماره 13 تیم به کورتوا و در نتیجه رسیدن پیراهن شماره یک کهکشانی ها به ناواس، عملا جدایی او از برنابئو منتفی خواهد بود.

کورتوای بلژیکی در فصل آینده به دنبال آن است تا عملکردش در ترکیب رئال را نسبت به فصل قبل بهبود ببخشد. این اولین فصلی خواهد بود که او از ابتدا کار را با زیدان آغاز می کند و در اردوی پیش فصل تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا نظر مثبت سرمربی فرانسوی را جلب کند.

6363