لاناسیون: انتقال کیلور ناواس به پی.اس.جی ، پنجشنبه

لاناسیون: انتقال کیلور ناواس به پی.اس.جی ، پنجشنبه

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه لاناسیون چاپ کاستاریکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی باشگاه رئال مادرید با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به توافق رسیده و با زین الدین زیدان هم خداحافظی کرده است.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در حالی در جریان است که زیدان بارها تاکید کرده بود که به رغم حضور تیبو کورتوا در ترکیب اصلی تیم مادریدی، روی ناواس حساب ویژه ای باز کرده است. اما نیمکت نشینی های پی در پی در نهایت باعث شده تا ناواس تصمیم به ترک تیم مادریدی بگیرد. روزنامه لاناسیون در ادامه گزارشش به این نکته کرده که  سران باشگاه پاریسی در ساعات آتی منتظر این دروازه بان کاستاریکایی خواهند بود و البته تعدادی از نزدیکان ناواس در گفتگو با روزنامه آ.اس این خبر را تائید نکرده اند.

ناواس از اواخر فصل گذشته می دانست که زیدان، تیبو کورتوا را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش برگزیده. این تصمیم حسابی ناواس را ناامید کرد و او در نهایت به فکر ترک رئال افتاد و حتی با رئالی ها خداحافظی هم کرد. او امیدهای زیادی داشت که بعد از سپری کردن چند فصل موفق در رئال، مدیران باشگاه مادریدی در راستای جدایی او از این تیم، با او همکاری کنند. ولی رئالی ها اعلام کردند که تنها پیشنهادات بالاتر از 20 میلیون یورو را برای فروش او بررسی خواهند کرد.

بعد از آنکه جیجی بوفون اعلام کرد که قصدترک پاری سن ژرمن را دارد، سران این باشگاه عزمشان را برای جذب ناواس جزم کردند. البته بعد از مدت کوتاهی و با روی کار آمدن لئوناردو ، این ابراز علاقه متوقف شد؛ چرا که لئوناردو تمایل زیادی داشت تا دوناروما دروازه بان جوان میلان را به پاریس ببرد.

از همین رو کیلور ناواس اردوی پیش فصل را با تیم مادریدی آغاز کرد و رئالی ها هم فکر می کردند که او درتیمشان ماندگار شده و از همین رو لونین را به صورت قرضی به رئال وایادولید واگذار کردند. حالا دوباره ناواس تصمیمش را عوض کرده و ساز رفتن را کوک کرده است و به نظر می رسد که پاری سن ژرمن مقصد منتخب اوست. چرا که تیم پاریسی تنها تیمی است که حاضر به پرداخت دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی (به صورت خالص) به او شده و این درحالی است که او الان در رئال سالی 5 میلیون یورو حقوق می گیرد.

زیدان اخیرا در کنفرانسی خبری اعلام کرده بود که روی ناواس حساب بازکرده ولی سران باشگاه رئال از تصمیم ناواس برای ترک تیمشان عصبانی هستند و از همین حالا لیست دروازه بانان مدنظرشان برای جایگزینی ناواس را آماده کرده اند که دراین لیست نام گزینه هایی مثل په په رینا، میرانته و سوباسیچ دیده می شود.

6363