شکوری: بچه های ما تجربه دربی نداشتند

شکوری: بچه های ما تجربه دربی نداشتند

وب سایت رسمی فوتبالی- هادی شکوری می گوید پخش زنده بازی های پایه به پیشرفت فوتبال کمک می کند.

به گزارش فوتبالی، هادی شکوری سرمربی تیم جوانان استقلال پس از پیروزی در دربی گفت: تبریک می گویم به تیم پرسپولیس که تیم جان داری بود، من خیلی زمان نداشتم که بتوانم با بچه ها کار کنم و بیشتر روحی روانی کار کردم و تاکتیک هایی که مدنظر است. با ایده آلی که من دارم یک مقدار فاصله دارند و فکر می کنم مزد غیرت و تلاششان را گرفتند و به آن ها تبریک می گویم. ما برای رسیدن به هدف خیلی جا و خیلی راه داریم، امیدوارم دست به دست هم دهیم که به هدف برسیم.

 

وی افزود: به هر حال تغییر و تحولاتی که در آخرین لحظات رخ داد طبیعی است، حساسیت دربی هم اسمش سنگین است. بچه های ما تجربه دربی را نداشتند. من سعی کردم رفته رفته با آن ها صحبت کنم، به بازی غالب شدیم و فکر می کنم پتانسیل تیم ما بیشتر از این است.

شکوری راجع به پخش زنده این بازی و تاثیرش بر عملکرد بازیکنان هم عنوان کرد:  این به قول معروف تریبونی می خواهد که مفصل درباره اش صحبت کنیم اما می بینید که انگیزه مضاعفی در بچه ها به وجود می آید و تیم های پایه به سوی موفقیت و پیشرفت حرکت می کنند.

 

او درباره فشارها و حساسیت هایی که پس از جدایی محمد نوازی به وجود آمد هم گفت: ببینید جا دارد از کادرفنی قبلی تشکر کنم که دوستان صمیمی و قلبی من هستند و یکی دو ماه کار کردند و من هم بر حسب وظیفه تیم را در دست گرفتم. من خیلی روی حساسیت ها تمرکز ندارم و به اهداف خودم فکر می کنم. امیدوارم این تیم به آن شرایط  و آرمان هایی که من دارم نزدیک شود تا به قهرمانی برسیم.

7413