پیغام لواندوفسکی به مدیران بایرن: به خریدهای بزرگ نیاز داریم

پیغام لواندوفسکی به مدیران بایرن: به خریدهای بزرگ نیاز داریم

سایت رسمی فوتبالی- روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی پیغام روشن و شفافش خطاب به مدیران باشگاه را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، این روزها در آلمان از بایرن مونیخ به خاطر عدم خرید بازیکن انتقادات زیادی می شود و خیلی ها معتقدند که باواریایی ها باید به تقویت خط حمله تیمشان بپردازند. قبل از اتمام فصل 19-2018 بایرنی ها لوکاس ارناندز و بنجامین هاوارد را به خدمت گرفتند ولی با جدایی آرین روبن و فرانک ریبری، نبود مهاجمین تراز اول در این تیم به شدت احساس می شود.

حالا روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن در صحبت هایی به آنالیز شرایط فعلی تیمش پرداخته است. او در کنفرانسی خبری قبل از بازی دوستانه تیمش مقابل آرسنال دراین رابطه اظهارنظر کرده و گفته:« باید منتظر خریدهای دیگری برای تیم باشیم. سخت است بتوانیم بدون جذب بازیکنان جدید، به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.»

لوا ادامه داد:« بایرن به خریدهای بزرگ نیاز دارد. برای آنکه بتوانیم در بالاترین سطح ممکن بازی کنیم، به بازیکنان باکیفیتی نیاز داریم تا تیمی قدرتمند و رقابتی را شکل بدهیم. همه می دانند که این اصلا خوب نیست که بازیکنان تیم ما به اندازه همین حالا کم باشند.»

این بازیکن 30 ساله در بخش پایانی صحبتهایش، پیغام شفافی را به مدیران باواریایی گفت:« ما به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. امیدوارم که در روزهای آتی شاهد آن باشیم که اتفاقاتی در بایرن رخ بدهد.»

6363