حضور اینیستا در فروشگاه بارسلونا قبل از رویارویی با تیم سابقش

حضور اینیستا در فروشگاه بارسلونا قبل از رویارویی با تیم سابقش

سایت رسمی فوتبالی- آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه این روزها خود را آماده می کند تابرای اولین بار مقابل تیم سابقش، بارسلونا به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا که این روزها عضو باشگاه ویسل کوبه ژاپن است اخیرا به شهر هاراجوکو در 500 کیلومتری کوبه رفته و از فروشگاه باشگاه بارسلونا دراین شهر بازدید کرده است.

در جریان این دیدار اینیستا با تعداد زیادی از هوادارانش در ژاپن دیدار کرد و با آنها عکسهایی به یادگار گرفت و درعین حال محصولاتی که در فروشگاه بارسلونا به فروش می رسد و هنوز رد و اثری از او دراین محصولات دیده می شود، بازدید کرد. او در شبکه های اجتماعی دراین رابطه نوشت:« خیلی زیباست که محصولاتی را در فروشگاه بارسلونا دیدم که یادآور لحظات فراموش نشدنی ما در سال 2009 است. (محصولاتی که برروی آناه تصاویری از دیدار فراموش نشدنی بازی بارسلونا مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نقش بسته). ده سال از آن زمان گذشته و من همچنان هرروز چالشهایی پیش رو دارم.»

اینیستا در روز 27 ماه جولای اتفاقی عجیب را تجربه خواهد کرد. او برای اولین بار در طول عمر ورزشی اش مقابل تیم سابقش، بارسلونا به میدان خواهد رفت. دراین بازی دوستانه، اینیستا پیراهن تیم ویسل کوبه ژاپن را به تن خواهد داشت و با بارسلونا که برای حضور در جام راکوتن کاپ به ژاپن سفرخواهد کرد، روبرو خواهد شد. قبل از این بازی، بارسا در روز 23 جولای مقابل چلسی بازی خواهد داشت.

6363