پشت پرده اخراج سروش؛ به خاطر رسن

پشت پرده اخراج سروش؛ به خاطر رسن

وبسایت رسمی فوتبالی - هر چند گفته شد عملکرد ضعیف سروش رفیعی در تمرینات و بازی‌های دوستانه و درون‌تیمی اخیر پرسپولیس باعث اخراج شماره ۷ شده، اما شنیدیم پای بشار رسن در میان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، در یکی دو روز گذشته ایرج عرب مذاکراتی با مدیر برنامه‌های بشار رسن داشت و از او خواست هافبک عراقی را راضی کند قبل از وصول طلب ۱۴۰ هزار دلاری اش با پرسپولیس تمدید کند. بشار ابتدا موافقت نکرد و از طریق مدیربرنامه‌هایش پیغام داد اول این پول به حسابش واریز شود و سپس برگه تمدید را امضا کند، اما با تلاش مدیر برنامه‌هایش کوتاه آمد!

حتما در جریان هستید که بشار رسن با این باشگاه به توافق رسیده و حاضر شده پای برگه تمدید را امضا کند. او در حال حاضر در کشور قطر و در کمپ اسپایر مشغول پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی کتف است و اعلام کرده به زودی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به تهران برمی‌گردد.

این خبر از طریق مدیران پرسپولیس به گوش گابریل کالدرون رسید و سرمربی آرژانتینی هم عذر سروش رفیعی را خواست. کالدرون فیلم بازی‌های بشار رسن در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی عراق را دیده است. همچنین دریبل‌های بشار رسن در بازی دوستانه مهرماه سال گذشته تیم ملی عراق و آرژانتین (همزمان با درگذشت مادر بشار رسن) در خاطر گابریل کالدرون مانده بود. سرمربی جدید پرسپولیس دوست داشت بشار تکنیکی را در تیم هجومی خودش داشته باشد و همین اتفاق هم افتاد!

1984